Eye Wish

Eye Wish is door haar klanten verkozen tot beste opticien van Nederland. Deskundigheid, klantvriendelijk personeel en service genieten top prioriteit bij Eye Wish. Men kan hier onder andere terecht voor persoonlijk stijladvies, online stijladvies, oogmetingen of contactlens controle. Klanten hebben de mogelijkheid bij Eye Wish om online, via de webshop, hun zonnebrillen, contactlenzen en vloeistoffen te bestellen. Daarnaast kan men ook online monturen reserveren en bij een winkel in de buurt passen wanneer het de klant goed uitkomt. Klanten die eenmalig contactlenzen en/of een zonnebril bestellen, kunnen hun iDeal of creditcard gebruiken bij de betaling. Indien men een abonnement afsluit om maandelijks lenzen thuis te laten bezorgen, dan betaalt men alleen voor de eerste maand met iDeal. Hierna wordt de kosten middels automatische incasso afgeschreven. Klanten kunnen bij Eye Wish ook terecht om hun bril te laten controleren, te stellen en te reinigen. Daarnaast kan men ook terecht bij Eye Wish voor alle vragen, die men heeft over zijn of haar bril. Een juiste behandeling van een bril zorgt ervoor, dat de bril langere tijd meegaat. Klanten kunnen ook gebruik maken van de EyeWish@Home optie. Met deze optie krijgen klanten hun contactlenzen en vloeistof gratis thuis bezorgd. Eye Wish Opticiens vindt dat daar deskundig advies en een optimale service bij hoort. Men krijgt daarom ook elk half jaar een gratis professionele oogcontrole. Men kan daarnaast ook ten alle tijden terecht bij de professionele klantenservice van Eye Wish.

Stijladvies

Klanten kunnen bij Eye Wish niet alleen terecht voor het kopen van een bril, maar men kan daar ook terecht voor persoonlijk stijladvies van de Eye Wish Stylisten. Dit bedrijf is zich ervan bewust, dat een bril niet alleen bedoeld is om beter te kunnen zien, maar dat het ook het visitekaartje is van de mens. De Eye Wish opticiens zorgen er dan ook graag voor, dat klanten een bril kopen die bij hen past. De stylist neemt de tijd om de gezichtsvorm en kleuranalyse te achterhalen van de klant. Op basis hiervan wordt er samen met de klant gezocht naar de perfecte bril.


Online stijladvies

Het kan ook wel eens voorkomen, dat klanten geen tijd hebben om naar de winkel te gaan voor persoonlijk stijladvies. Deze klanten kunnen op de website van Eye Wish terecht voor online stijladvies. Het enige wat men moet doen is als eerst drie representatieve foto's van zichzelf maken Het liefst een portretfoto waarop de klant met en zonder de huidige bril poseert. Deze foto's moet de klant dan online uploaden. Vervolgens wordt de vraag van de klant en de foto's voorgelegd aan de styliste. Deze analyseert de foto's en geeft binnen 48 uur antwoord op de gestelde vragen. De klant ontvangt dan een e- mail met advies van een van de Eye Wish Stylisten. Daarin zit altijd een voorstel van 3 brillen die aan de hand van de analyse bij de klant past.


Oogmetingen

Klanten kunnen bij Eye Wish opticiens ook terecht voor het doen van hun oogmetingen. Vooral als men het gevoel heeft dat de ogen wat verslechterd zijn of als men gewoon wilt weten wat de gezondheid van de ogen is, kan men bij Eye Wish terecht voor een oog meting. Eye Wish Opticiens adviseert klanten namelijk om eens in de twee jaar hun ogen door een opticien of optometrist te laten controleren. De behoefte van de kant en de eventuele klachten worden hierbij geanalyseerd en de gezondheid van de ogen, de huidige bril en of contactlenzen worden gecontroleerd. Hierna worden de ogen gemeten en kan de krijgt de klant persoonlijk advies.


Montuur online reserveren

Klanten hebben bij Eye Wish de mogelijkheid om middels de 'Click and Collect' optie hun montuur online te reserveren en hierna te passen in de winkel. Klanten kunnen dan op hun gemak online een monturen uitzoeken en hebben ook nog het voordeel om online advies te krijgen van de styliste. Klanten kunnen maximaal drie brillen reserveren via de webshop, en deze in de winkel passen wanneer het ze goed uitkomt. De 'click and collect' optie is geheel gratis en vrijblijvend.


Contact gegevens

Voor eventuele vragen en of opmerkingen kunnen klanten gerust contact opnemen met de helpdesk van Eye Wish via het telefoonnummer 0800 – 02 02 745 (optie 2) (gratis). Dit kan elke werkdag van 09.00u tot 18.00u. Daarnaast kan men ook een brief sturen naar het onderstaande postadres: Eye Wish Opticiens Klantenservice Antwoordnummer 5008 3769 ZV Soesterberg


Eye Wish Reviews

    Blijf weg van Eye Wish

    Blijf zo ver mogelijk weg van Eye Wish! Helaas kan ik geen 0 sterren geven, anders had ik dat gedaan. Ik heb nog nooit zulk onprofessioneel en ondeskundig personeel meegemaakt. Ik zal je de details besparen maar door verkeerde oogmetingen en inadequate reactie op oogklachten heb ik heel veel fysieke klachten opgelopen, nadat ik al jaren deze klachten had gedeeld en het personeel vertrouwde met hun kennis (wat ze uiteraard niet hebben - domme verwachting van mij - oh nee dat is wat je mag verwachten van een opticien en wat ze zelf beweren met de quote ‘het beste advies voor jouw ogen’. Tip: trap er niet in!!!) Eyewish heeft niets van mijn klachten en een gedeelte van mijn aankopen (door opkoping via grandoptical) in hun systemen staan, daardoor krijg ik niets vergoed en vertellen ze onwaarheden. Ook kan het personeel je niet normaal aankijken, weten ze niet van het fenomeen luisteren en vragen stellen en kunnen ze glazen niet vervangen in zonnebrillen (met als gevolg hele verdraaide zonnebrillen zonder glazen - mooi voor de zomer!!). Kortom: wil je geen fysieke klachten oplopen en goed en rustig zicht hebben? Wijzig dan je plan en ga naar een andere opticien. Als ik 1 iemand het leed wat ik heb ervaren kan besparen ben ik een heel gelukkige harde contactlens en brildrager!!! Ja dat lees je goed, door Eyewish heb ik nu zulk slecht zicht en last van bewegingen dat ik zowel harde lenzen draag als een bril met prismaglazen - maar liever dat dan nog 1 keer door Eyewish geholpen te worden. Groetjes!

    Eye wish Bergen OP Zoom

    I had an excellent experience in Eye Wish Bergen Op Zoom today. I had an issue with my glasses and had several pressing meetings at the same time. I walked into the store and was helped immediately, within 15 minutes i was handed a new set of glasses. The sales person was Leanne and her customer service was great. Friendly, quick and no hassle. Issue resolved. I came back home within my lunch hour and went straight back to work. Service with a smile . Thank you Eye Wish

    Sterke punten
    Customer Service, Friendly

    uitstekende service

    Bril gekocht bij eye wish Hellevoetsluis. Prima service, glazen niet helemaal naar mijn zin. Geen punt, glazen werden direct omgewisseld.

    Sterke punten
    vriendelijk en deskundig

    Klantvriendelijk en deskundig

    Bij Eyewish in het Alexandrium zijn wij ontzettend prettig en op professionele wijze geholpen door medewerker Lisa. Wij hebben ervaring met andere opticiens, maar deze halen het niet bij de deskundigheid en fijne service van Eyewish.
    Wij komen hier zeker terug.

    Sterke punten
    Deskundig
    Vriendelijk
    Nemen de tijd voor de klant

    Zwakke punten
    Geen

    Omgekeerde dure garantie

    Een montuur gekocht voor 60 in 7-22,
    Montuur breekt door de midden met poetsen in 7-24
    Kan ik dezelfde montuur terugkopen voor 200, ben gekkie henkie niet Eyewish Delft.
    Daar ga ik niet meer naartoe

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slecht tot geen service

    prima service

    De coating van mijn zonnebril op sterkte bleek los te laten. Door Eyewish Leiden zijn de glazen kosteloos vervangen. Bovendien konden de nieuwe glazen geplaatst worden terwijl ik wachtte, zodat ik mijn zonnebril niet hoefde te missen. Veel dank!

    Kwaliteit dramatisch

    Na ruim 10 jaar klant te zijn geweest met uitstekende kwaliteit en service heb ik helaas afscheid moeten nemen van Eyewish en mijn geld terug moeten eisen.Vanaf de eerste dag na ontvangst van mijn nieuwe bril heb ik aangegeven dat ik dubbel zag. Ik moest 4 weken mijn ogen laten wennen werd er gezegd. Nieuwe glazen besteld en nog steeds de zelfde klachten. Ik kreeg opnieuw hetzelfde riedeltje te horen. Vervolgens weer nieuwe glazen etc. etc. Ondertussen heb ik bij een andere opticien mijn nieuwe bril laten testen en bleek 3 fouten te zijn geconstateerd. Na 12 weken heb ik mijn geld opgeëist en gekregen. Amateuristischer kan het niet. Degene die me had geholpen beweerde 8 jaar te hebben gestudeerd. Of de studie 8 jaar duurt of dat hij 8 jaar erover gedaan heeft, heeft hij mij niet verteld.

    Sterke punten
    Voor de overname heb ik mij altijd thuis gevoeld en dat is niet meer het geval.

    Zwakke punten
    Sinds de overname hangt een giftige sfeer in de winkel Rijswijk Alexander Promenade. Onvriendelijke medewerkers die duidelijk hun werk niet met plezier doen.

    Kwaliteit dramatisch

    Na ruim 10 jaar klant te zijn geweest met uitstekende kwaliteit en service heb ik helaas afscheid moeten nemen van Eyewish en mijn geld terug moeten eisen.
    Vanaf de eerste dag na ontvangst van mijn nieuwe bril heb ik aangegeven dat ik dubbel zag. Ik moest 4 weken mijn ogen laten wennen werd er gezegd. Nieuwe glazen besteld en nog steeds de zelfde klachten. Ik kreeg opnieuw hetzelfde riedeltje te horen. Vervolgens weer nieuwe glazen etc. etc. Ondertussen heb ik bij een andere opticien mijn nieuwe bril laten testen en bleek 3 fouten te zijn geconstateerd. Na 12 weken heb ik mijn geld opgeëist en gekregen.
    Amateuristischer kan het niet. Degene die me had geholpen beweerde 8 jaar te hebben gestudeerd. Of de studie 8 jaar duurt of dat hij 8 jaar erover gedaan heeft, heeft hij mij niet verteld.

    Sterke punten
    Voor de overname heb ik mij altijd thuis gevoeld en dat is niet meer het geval.

    Zwakke punten
    Sinds de overname hangt een giftige sfeer in de winkel Rijswijk Alexander Promenade. Onvriendelijke medewerkers die duidelijk hun werk niet met plezier doen.

    Kwaliteit dramatisch

    Na ruim 10 jaar klant te zijn geweest met uitstekende kwaliteit en service heb ik helaas afscheid moeten nemen van Eyewish en mijn geld terug moeten eisen.\\\\\\\\r\\\\\\\\nVanaf de eerste dag na ontvangst van mijn nieuwe bril heb ik aangegeven dat ik dubbel zag. Ik moest 4 weken mijn ogen laten wennen werd er gezegd. Nieuwe glazen besteld en nog steeds de zelfde klachten. Ik kreeg opnieuw hetzelfde riedeltje te horen. Vervolgens weer nieuwe glazen etc. etc. Ondertussen heb ik bij een andere opticien mijn nieuwe bril laten testen en bleek 3 fouten te zijn geconstateerd. Na 12 weken heb ik mijn geld opge�«ist en gekregen.\\\\\\\\r\\\\\\\\nAmateuristischer kan het niet. Degene die me had geholpen beweerde 8 jaar te hebben gestudeerd. Of de studie 8 jaar duurt of dat hij 8 jaar erover gedaan heeft, heeft hij mij niet verteld.

    Sterke punten
    Voor de overname heb ik mij altijd thuis gevoeld en dat is niet meer het geval.

    Zwakke punten
    Sinds de overname hangt een giftige sfeer in de winkel Rijswijk Alexander Promenade. Onvriendelijke medewerkers die duidelijk hun werk niet met plezier doen.

    Kwaliteit dramatisch

    Na ruim 10 jaar klant te zijn geweest met uitstekende kwaliteit en service heb ik helaas afscheid moeten nemen van Eyewish en mijn geld terug moeten eisen.\\r\\nVanaf de eerste dag na ontvangst van mijn nieuwe bril heb ik aangegeven dat ik dubbel zag. Ik moest 4 weken mijn ogen laten wennen werd er gezegd. Nieuwe glazen besteld en nog steeds de zelfde klachten. Ik kreeg opnieuw hetzelfde riedeltje te horen. Vervolgens weer nieuwe glazen etc. etc. Ondertussen heb ik bij een andere opticien mijn nieuwe bril laten testen en bleek 3 fouten te zijn geconstateerd. Na 12 weken heb ik mijn geld opgeëist en gekregen.\\r\\nAmateuristischer kan het niet. Degene die me had geholpen beweerde 8 jaar te hebben gestudeerd. Of de studie 8 jaar duurt of dat hij 8 jaar erover gedaan heeft, heeft hij mij niet verteld.

    Sterke punten
    Voor de overname heb ik mij altijd thuis gevoeld en dat is niet meer het geval.

    Zwakke punten
    Sinds de overname hangt een giftige sfeer in de winkel Rijswijk Alexander Promenade. Onvriendelijke medewerkers die duidelijk hun werk niet met plezier doen.

    Kwaliteit dramatisch

    Na ruim 10 jaar klant te zijn geweest met uitstekende kwaliteit en service heb ik helaas afscheid moeten nemen van Eyewish en mijn geld terug moeten eisen.
    Vanaf de eerste dag na ontvangst van mijn nieuwe bril heb ik aangegeven dat ik dubbel zag. Ik moest 4 weken mijn ogen laten wennen werd er gezegd. Nieuwe glazen besteld en nog steeds de zelfde klachten. Ik kreeg opnieuw hetzelfde riedeltje te horen. Vervolgens weer nieuwe glazen etc. etc. Ondertussen heb ik bij een andere opticien mijn nieuwe bril laten testen en bleek 3 fouten te zijn geconstateerd. Na 12 weken heb ik mijn geld opgeëist en gekregen.
    Amateuristischer kan het niet. Degene die me had geholpen beweerde 8 jaar te hebben gestudeerd. Of de studie 8 jaar duurt of dat hij 8 jaar erover gedaan heeft, heeft hij mij niet verteld.

    Sterke punten
    Voor de overname heb ik mij altijd thuis gevoeld en dat is niet meer het geval.

    Zwakke punten
    Sinds de overname hangt een giftige sfeer in de winkel Rijswijk Alexander Promenade. Onvriendelijke medewerkers die duidelijk hun werk niet met plezier doen.

    Teleurstellende Ervaring

    Ik bezocht een tijdje geleden het filiaal op de Van Baerlestraat en was teleurgesteld door de service. De manager, Chantal, leek niet geïnteresseerd in het helpen van klanten en haar reactie op mijn vragen was nogal onbeleefd. Ze kwam erg luid en dominant over. Het personeel leek ongeorganiseerd, wat leidde tot een lange wachttijd voordat ik geholpen werd. Daarnaast vond ik de prijzen aan de hoge kant, zeker gezien de kwaliteit van de service en de producten. Van deze zaak had ik meer professionaliteit en klantvriendelijkheid verwacht.

    Zeer tevreden klant

    Ik ben een zeer tevreden klant. Opticien in Rosmalen.
    Super aardig personeel dat tijd neemt en inhoudelijke vakkennis heeft.
    Ik heb een bril van hun en daarnaast al jaren een flexibel lenzen contract. Aangezien ik ook een bril heb is elke maand 1 hele doos lenzen te veel.
    Contract is echt super gemakkelijk te pauzeren en na 3 maanden weer te starten.

    Ik ben zeer tevreden.

    Sterke punten
    Klantvriendelijk
    Vakkundig
    Flexibel contract

    Super geholpen door Arjan

    Was vandaag heel vriendelijk en professioneel geholpen door Arjan van Eyewish (Rotterdam Centrum). Was met een goed gevoel en een mooie zonnebril de deur uit gegaan.

    Sterke punten
    Vriendelijk aangesproken en heel behulpzaam was het personeel. Was tot 3x toe langs geweest om naar de zonnebrillen te kijken. Had mijn oog laten vallen op een prijzige, dus ik ging niet “over een nacht ijs” om tot aankoop te gaan.

    Zwakke punten
    Geen

    Pas op met aanbetaling!

    Hier 2 brillen besteld voor ruim 600 euro. Zouden binnen week worden geleverd. Brillen na 3 weken nog steeds niet geleverd, wel aanbetaling van 200 euro moeten doen. Navraag leert dat de winkel zelf de glazen in het montuur moeten zetten en dat is mislukt, glazen gebroken. Ook deel van de glazen niet ontvangen. Communicatie nul, moet zelf diverse malen bellen. Uiteindelijk order gecanceled. Winkel beloofde aanbetaling te restitueren. Na 2 maanden nog geen cent ontvangen. Customer Service EyeWish in Amersfoort gebeld. Medewerker (Kasper, achternaam mag hij niet noemen) gaat navraag doen bij boekhouding maar kan niets beloven. Inmiddels 2 brillen bij andere opticien besteld. Na drie dagen keurig geleverd. Maar ik wacht nog steeds op de restitutie van de aanbetaling van EyeWish. Eerder veel brillen bij SpecSavers besteld. Nooit problemen gehad. Pfff, ga nooit naar Eyewish!

    Sterke punten
    Drama

    Zwakke punten
    Drama

    Oplichterij deze opticien

    Zo’n ander half jaar geleden begon de ellende toen ik koos van opticien te wisselen en naar eyewish te gaan. Waar voordat ik de bril had ontvangen al genoeg ellende gebeurt was om te besluiten daar nooit meer een bril te kopen gebeurde vandaag helemaal iets bijzonders. Helaas was gisteren mijn brilpootje afgebroken. En omdat de bril nog geen 1,5 jaar oud is en 400 euro kostte is mijn moeder voor me naar de eyewish gegaan. Waarbij zij te horen kreeg, helaas mevrouw dat is niet te maken en ze heeft geen verzekering dus helaas dat wordt een nieuwe bril. Waardoor ik enorme paniek heb gekregen want 400 euro was toen een flinke investering en ik had niet verwacht dat ik dat na ander half jaar weer moest neerleggen. Toen is mijn moeder naar een andere opticien gegaan om het toch nog extra na te vragen. En daar kon hij wel gewoon gemaakt worden. Nieuw pootje kost 30 euro. Wat een ongekend onbekwame en slechte service heeft eyewish. Jullie moeten je schamen dat jullie zulk advies geven en mensen eigelijk oplichten om zo een nieuwe bril te moeten aanschaffen. Mensen koop hier geen bril!!!

    Sterke punten
    Hun oplichterij praktijken

    Zwakke punten
    Service verlening

    Koop hier geen bril

    Meerdere keren verkeerd advies en ook nog verkeerde glazen gehad. Als je dan je geld terug vraagt krijg je ook nog commentaar van een geïrriteerde medewerkster. Het personeel is onkundig en gehaast.

    Mocht je alsnog besluiten hier een bril te willen halen, laat je dan ook altijd meten en adviseren op een andere plek. En zorg dat ze goed kijken of je montuur correct is afgesteld, want dit doen ze ook liever niet. Ze laten je liever iedere keer terug naar de winkel komen, alsof je niks beters te doen hebt.

    Klantenservice Eyewish KLASSE !!

    de klantenservice van Eyewish - met name mevr. Hanke Truin - heeft mij uitstekend geholpen met mijn problemen welke zijn ontstaan door een onheuse behandeling (nog zachtjes uitgedrukt) en een totaal foutieve meting door franchisenemer Sjaco Aalbers van Eyewish Ommen.
    Na ruim 3 maanden nog steeds geen goede bril en dankzij de klantenservice is de aankoop ontbonden en was ik vrij om naar Eyewish Zwolle te gaan voor een juiste meting.
    Nogmaals klasse van de klantemnservice !!

    Sterke punten
    de klantenservice functionneert optimaal

    Zwakke punten
    als enige zwakke punt kan ik de slechte behandeling noemen welke ik bij Sjaco Aalbers - franchise-nemer Eyewish Ommen - heb ondervonden;
    de klantenservice verdient een 10 met een griffel !!

    Teleurstellend

    Na 2,5 week wachten brillen niet in filiaal aanwezig. men kon ook geen duidelijk antwoord geven of reden geven inzake de vertraging en/of nieuwe levertijd. Na veel en verhitte discussie uiteindelijk de order geannuleerd maar nog altijd geen geld terug op mijn rekening! En dan ook nog een klant " tevredenheid onderzoek" op je afvuren per mail. Zal ook wel geen reactie op komen.

    Sterke punten
    Niet gevonden

    Zwakke punten
    After Sale `service

    oneindig garantie !

    heb 2 brillen bij eyewish almere haven jaren geleden gekocht.
    heb geen bon meer werd niet om gevraagd nb ze hadden het druk zag ik.
    had om 2 uur n. afspr, om 14u 20 stond ik weer buiten !
    vroeg eerst de rekening nope het was goed zo !!
    kreeg ook nog twee hoesjes.
    let wel ik ben echt klant bij ze en zag wel drie andere opticiens in de buurt.
    ze hadden dit niet hoeven doen m.i.z. ik ben geen jubelaar .
    ik haat uit de duim gezogen reviews!

    Sterke punten
    ondanks de drukte ! ik was te vroeg 13u45 .
    de winkel juf'rouw kon me ff nie helpen de opticien had het druk echt!
    eerlijk werdt ik n tikkie ongeduldig 14u15 verdorie al ik schaam me nu .
    er was van alles goed gebogen -een glas terug gezet -beide gereinigd !
    kom daar maar eens om bij een ander. ik vindt dat strak !

    Een oplichtersbende

    In juni een oogmeting aangevraagd en uitgelegd dat mijn computerbril net aan is/eigenlijk moeizaam. Voormeting gedaan en de beste man zei dat ik een computerbril nodig had. De voormeting gaf aan dat er nagenoeg geen verschil was met de met de brillen van Eyewish. Ik had de computerbril (van Eyewish) op mijn neus en gevraagd of hij dat kon uitleggen. Geen uitleg en geen verdere meting. Hij stuurde mij letterlijk weg en drong erop aan om bij mijn werkgever een computerbril aan te vragen. Klacht bij Eyewish neergelegd en krijg geen reactie. Afgelopen weekend naar een concurrent geweest. Deze heeft wel serieus mijn ogen gemeten. Wat blijkt. Ik moet naar een oogarts, want mogelijk heb ik staar en het klopt totaal niet met de metingen van mijn bril van Eyewish.Als uit het bezoek van de oogarts blijkt dat Eyewish mij volledig heeft belazerd, krijgen zij van mij echt een proces aan hun broek.

    Angry

    Paid �600+ for prescription sunglasses.bad quality glass kept falling out and was told I should have chosen a different frame? They offered to replace them if I paid half the cost???? they sent them for repairs and when I eventually got them back two weeks later I realized I could have done a better DIY job.frame covered in glue and the arms loose.However I am not letting this go and am going to take further action for a refund or new glasses.eyewish Breda is to be avoided at all costs!!!

    Sterke punten
    None

    Zwakke punten
    Everything

    Slechte kwaliteit glazen

    Ik ben al jaren klant bij Eye wish maar nu valt me op dat de kwaliteit van het glas slecht is.
    Ik denk door de akties die ze hebben ze toch ergens iets moeten afknabbelen....en dat zijn volgens mij de glazen. Al na paar weken krassen en heel moeilijk schoon te maken. Ik betaal 300 per glas en dat is wel veel voor zulke slechte kwaliteit. Service is top maar je wilt ook goed spul.

    Sterke punten
    Service

    Zwakke punten
    Slechte kwaliteit glas

    Arrogant, niet eerlijk

    Achter mij om smeert Eyes mijn dochter -minder jarig- lenzen van 175€ voor 6 mond aan en dwingt mij een rekening van 175€ zonder specificaties even te betalen.
    Er is niet goed doorgevraagd noch geïnformeerd, voor welke doeleinde zij het nodig had en u heeft mij als ouder - mede ingeschreven niet geïnformeerd

    Als ik hieromtrent vraag t wordt ik als belachelijk behandelt.
    Waar ik nog bozer over wordt, wordt gedaan alsof wij belachelijk zijn om dit niet even te betalen.
    Nou kunnen wij dit betalen en hebben we dit zonder stampij gedaan - maar heel boos kokend van binnen weggelopen, als ze dit opgelaten gevoel al bij mij weten op te roepen tot het hoogste niveau wat moet dit qua emotie los brengen bij mensen die echt op hun budget moeten passen.
    De toon in mail en van de gesproken medewerker (jong jongetje) in de winkel waren ronduit arrogant. Mijn zoon zij bij weg gaan tjee wat een vervelende toon zette die op.

    Zwakke punten
    Arrogant, niet eerlijk, achterbaks

    Waardeloze tent in Leiden

    Ik heb 5 diagnoses in een kwartier gehad .

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Waren tot niets bereid..wilden alleen een dure bril aan me slijten.


Bezoek Eye Wish

Schrijf een review