Hier 2 brillen besteld voor ruim 600 euro. Zouden binnen week worden geleverd. Brillen na 3 weken nog steeds niet geleverd, wel aanbetaling van 200 euro moeten doen. Navraag leert dat de winkel zelf de glazen in het montuur moeten zetten en dat is mislukt, glazen gebroken. Ook deel van de glazen niet ontvangen. Communicatie nul, moet zelf diverse malen bellen. Uiteindelijk order gecanceled. Winkel beloofde aanbetaling te restitueren. Na 2 maanden nog geen cent ontvangen. Customer Service EyeWish in Amersfoort gebeld. Medewerker (Kasper, achternaam mag hij niet noemen) gaat navraag doen bij boekhouding maar kan niets beloven. Inmiddels 2 brillen bij andere opticien besteld. Na drie dagen keurig geleverd. Maar ik wacht nog steeds op de restitutie van de aanbetaling van EyeWish. Eerder veel brillen bij SpecSavers besteld. Nooit problemen gehad. Pfff, ga nooit naar Eyewish!
Sterke punten
Drama
Zwakke punten
Drama