Klanten kunnen bij Eye Wish niet alleen terecht voor het kopen van een bril, maar men kan daar ook terecht voor persoonlijk stijladvies van de Eye Wish Stylisten. Dit bedrijf is zich ervan bewust, dat een bril niet alleen bedoeld is om beter te kunnen zien, maar dat het ook het visitekaartje is van de mens. De Eye Wish opticiens zorgen er dan ook graag voor, dat klanten een bril kopen die bij hen past. De stylist neemt de tijd om de gezichtsvorm en kleuranalyse te achterhalen van de klant. Op basis hiervan wordt er samen met de klant gezocht naar de perfecte bril.
Het kan ook wel eens voorkomen, dat klanten geen tijd hebben om naar de winkel te gaan voor persoonlijk stijladvies. Deze klanten kunnen op de website van Eye Wish terecht voor online stijladvies. Het enige wat men moet doen is als eerst drie representatieve foto's van zichzelf maken Het liefst een portretfoto waarop de klant met en zonder de huidige bril poseert. Deze foto's moet de klant dan online uploaden. Vervolgens wordt de vraag van de klant en de foto's voorgelegd aan de styliste. Deze analyseert de foto's en geeft binnen 48 uur antwoord op de gestelde vragen. De klant ontvangt dan een e- mail met advies van een van de Eye Wish Stylisten. Daarin zit altijd een voorstel van 3 brillen die aan de hand van de analyse bij de klant past.
Klanten kunnen bij Eye Wish opticiens ook terecht voor het doen van hun oogmetingen. Vooral als men het gevoel heeft dat de ogen wat verslechterd zijn of als men gewoon wilt weten wat de gezondheid van de ogen is, kan men bij Eye Wish terecht voor een oog meting. Eye Wish Opticiens adviseert klanten namelijk om eens in de twee jaar hun ogen door een opticien of optometrist te laten controleren. De behoefte van de kant en de eventuele klachten worden hierbij geanalyseerd en de gezondheid van de ogen, de huidige bril en of contactlenzen worden gecontroleerd. Hierna worden de ogen gemeten en kan de krijgt de klant persoonlijk advies.
Klanten hebben bij Eye Wish de mogelijkheid om middels de 'Click and Collect' optie hun montuur online te reserveren en hierna te passen in de winkel. Klanten kunnen dan op hun gemak online een monturen uitzoeken en hebben ook nog het voordeel om online advies te krijgen van de styliste. Klanten kunnen maximaal drie brillen reserveren via de webshop, en deze in de winkel passen wanneer het ze goed uitkomt. De 'click and collect' optie is geheel gratis en vrijblijvend.
Voor eventuele vragen en of opmerkingen kunnen klanten gerust contact opnemen met de helpdesk van Eye Wish via het telefoonnummer 0800 02 02 745 (optie 2) (gratis). Dit kan elke werkdag van 09.00u tot 18.00u. Daarnaast kan men ook een brief sturen naar het onderstaande postadres: Eye Wish Opticiens Klantenservice Antwoordnummer 5008 3769 ZV Soesterberg
Omgekeerde dure garantie
Een montuur gekocht voor 60 in 7-22,
Montuur breekt door de midden met poetsen in 7-24
Kan ik dezelfde montuur terugkopen voor 200, ben gekkie henkie niet Eyewish Delft.
Daar ga ik niet meer naartoe
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slecht tot geen service
Kwaliteit dramatisch
Na ruim 10 jaar klant te zijn geweest met uitstekende kwaliteit en service heb ik helaas afscheid moeten nemen van Eyewish en mijn geld terug moeten eisen.Vanaf de eerste dag na ontvangst van mijn nieuwe bril heb ik aangegeven dat ik dubbel zag. Ik moest 4 weken mijn ogen laten wennen werd er gezegd. Nieuwe glazen besteld en nog steeds de zelfde klachten. Ik kreeg opnieuw hetzelfde riedeltje te horen. Vervolgens weer nieuwe glazen etc. etc. Ondertussen heb ik bij een andere opticien mijn nieuwe bril laten testen en bleek 3 fouten te zijn geconstateerd. Na 12 weken heb ik mijn geld opgeëist en gekregen. Amateuristischer kan het niet. Degene die me had geholpen beweerde 8 jaar te hebben gestudeerd. Of de studie 8 jaar duurt of dat hij 8 jaar erover gedaan heeft, heeft hij mij niet verteld.
Sterke punten
Voor de overname heb ik mij altijd thuis gevoeld en dat is niet meer het geval.
Zwakke punten
Sinds de overname hangt een giftige sfeer in de winkel Rijswijk Alexander Promenade. Onvriendelijke medewerkers die duidelijk hun werk niet met plezier doen.
Kwaliteit dramatisch
Na ruim 10 jaar klant te zijn geweest met uitstekende kwaliteit en service heb ik helaas afscheid moeten nemen van Eyewish en mijn geld terug moeten eisen.
Vanaf de eerste dag na ontvangst van mijn nieuwe bril heb ik aangegeven dat ik dubbel zag. Ik moest 4 weken mijn ogen laten wennen werd er gezegd. Nieuwe glazen besteld en nog steeds de zelfde klachten. Ik kreeg opnieuw hetzelfde riedeltje te horen. Vervolgens weer nieuwe glazen etc. etc. Ondertussen heb ik bij een andere opticien mijn nieuwe bril laten testen en bleek 3 fouten te zijn geconstateerd. Na 12 weken heb ik mijn geld opgeëist en gekregen.
Amateuristischer kan het niet. Degene die me had geholpen beweerde 8 jaar te hebben gestudeerd. Of de studie 8 jaar duurt of dat hij 8 jaar erover gedaan heeft, heeft hij mij niet verteld.
Sterke punten
Voor de overname heb ik mij altijd thuis gevoeld en dat is niet meer het geval.
Zwakke punten
Sinds de overname hangt een giftige sfeer in de winkel Rijswijk Alexander Promenade. Onvriendelijke medewerkers die duidelijk hun werk niet met plezier doen.
Kwaliteit dramatisch
Na ruim 10 jaar klant te zijn geweest met uitstekende kwaliteit en service heb ik helaas afscheid moeten nemen van Eyewish en mijn geld terug moeten eisen.\\\\\\\\r\\\\\\\\nVanaf de eerste dag na ontvangst van mijn nieuwe bril heb ik aangegeven dat ik dubbel zag. Ik moest 4 weken mijn ogen laten wennen werd er gezegd. Nieuwe glazen besteld en nog steeds de zelfde klachten. Ik kreeg opnieuw hetzelfde riedeltje te horen. Vervolgens weer nieuwe glazen etc. etc. Ondertussen heb ik bij een andere opticien mijn nieuwe bril laten testen en bleek 3 fouten te zijn geconstateerd. Na 12 weken heb ik mijn geld opge�«ist en gekregen.\\\\\\\\r\\\\\\\\nAmateuristischer kan het niet. Degene die me had geholpen beweerde 8 jaar te hebben gestudeerd. Of de studie 8 jaar duurt of dat hij 8 jaar erover gedaan heeft, heeft hij mij niet verteld.
Sterke punten
Voor de overname heb ik mij altijd thuis gevoeld en dat is niet meer het geval.
Zwakke punten
Sinds de overname hangt een giftige sfeer in de winkel Rijswijk Alexander Promenade. Onvriendelijke medewerkers die duidelijk hun werk niet met plezier doen.
Kwaliteit dramatisch
Na ruim 10 jaar klant te zijn geweest met uitstekende kwaliteit en service heb ik helaas afscheid moeten nemen van Eyewish en mijn geld terug moeten eisen.\\r\\nVanaf de eerste dag na ontvangst van mijn nieuwe bril heb ik aangegeven dat ik dubbel zag. Ik moest 4 weken mijn ogen laten wennen werd er gezegd. Nieuwe glazen besteld en nog steeds de zelfde klachten. Ik kreeg opnieuw hetzelfde riedeltje te horen. Vervolgens weer nieuwe glazen etc. etc. Ondertussen heb ik bij een andere opticien mijn nieuwe bril laten testen en bleek 3 fouten te zijn geconstateerd. Na 12 weken heb ik mijn geld opgeëist en gekregen.\\r\\nAmateuristischer kan het niet. Degene die me had geholpen beweerde 8 jaar te hebben gestudeerd. Of de studie 8 jaar duurt of dat hij 8 jaar erover gedaan heeft, heeft hij mij niet verteld.
Sterke punten
Voor de overname heb ik mij altijd thuis gevoeld en dat is niet meer het geval.
Zwakke punten
Sinds de overname hangt een giftige sfeer in de winkel Rijswijk Alexander Promenade. Onvriendelijke medewerkers die duidelijk hun werk niet met plezier doen.
Kwaliteit dramatisch
Na ruim 10 jaar klant te zijn geweest met uitstekende kwaliteit en service heb ik helaas afscheid moeten nemen van Eyewish en mijn geld terug moeten eisen.
Vanaf de eerste dag na ontvangst van mijn nieuwe bril heb ik aangegeven dat ik dubbel zag. Ik moest 4 weken mijn ogen laten wennen werd er gezegd. Nieuwe glazen besteld en nog steeds de zelfde klachten. Ik kreeg opnieuw hetzelfde riedeltje te horen. Vervolgens weer nieuwe glazen etc. etc. Ondertussen heb ik bij een andere opticien mijn nieuwe bril laten testen en bleek 3 fouten te zijn geconstateerd. Na 12 weken heb ik mijn geld opgeëist en gekregen.
Amateuristischer kan het niet. Degene die me had geholpen beweerde 8 jaar te hebben gestudeerd. Of de studie 8 jaar duurt of dat hij 8 jaar erover gedaan heeft, heeft hij mij niet verteld.
Sterke punten
Voor de overname heb ik mij altijd thuis gevoeld en dat is niet meer het geval.
Zwakke punten
Sinds de overname hangt een giftige sfeer in de winkel Rijswijk Alexander Promenade. Onvriendelijke medewerkers die duidelijk hun werk niet met plezier doen.
Teleurstellende Ervaring
Ik bezocht een tijdje geleden het filiaal op de Van Baerlestraat en was teleurgesteld door de service. De manager, Chantal, leek niet geïnteresseerd in het helpen van klanten en haar reactie op mijn vragen was nogal onbeleefd. Ze kwam erg luid en dominant over. Het personeel leek ongeorganiseerd, wat leidde tot een lange wachttijd voordat ik geholpen werd. Daarnaast vond ik de prijzen aan de hoge kant, zeker gezien de kwaliteit van de service en de producten. Van deze zaak had ik meer professionaliteit en klantvriendelijkheid verwacht.
Pas op met aanbetaling!
Hier 2 brillen besteld voor ruim 600 euro. Zouden binnen week worden geleverd. Brillen na 3 weken nog steeds niet geleverd, wel aanbetaling van 200 euro moeten doen. Navraag leert dat de winkel zelf de glazen in het montuur moeten zetten en dat is mislukt, glazen gebroken. Ook deel van de glazen niet ontvangen. Communicatie nul, moet zelf diverse malen bellen. Uiteindelijk order gecanceled. Winkel beloofde aanbetaling te restitueren. Na 2 maanden nog geen cent ontvangen. Customer Service EyeWish in Amersfoort gebeld. Medewerker (Kasper, achternaam mag hij niet noemen) gaat navraag doen bij boekhouding maar kan niets beloven. Inmiddels 2 brillen bij andere opticien besteld. Na drie dagen keurig geleverd. Maar ik wacht nog steeds op de restitutie van de aanbetaling van EyeWish. Eerder veel brillen bij SpecSavers besteld. Nooit problemen gehad. Pfff, ga nooit naar Eyewish!
Sterke punten
Drama
Zwakke punten
Drama
Oplichterij deze opticien
Zo’n ander half jaar geleden begon de ellende toen ik koos van opticien te wisselen en naar eyewish te gaan. Waar voordat ik de bril had ontvangen al genoeg ellende gebeurt was om te besluiten daar nooit meer een bril te kopen gebeurde vandaag helemaal iets bijzonders. Helaas was gisteren mijn brilpootje afgebroken. En omdat de bril nog geen 1,5 jaar oud is en 400 euro kostte is mijn moeder voor me naar de eyewish gegaan. Waarbij zij te horen kreeg, helaas mevrouw dat is niet te maken en ze heeft geen verzekering dus helaas dat wordt een nieuwe bril. Waardoor ik enorme paniek heb gekregen want 400 euro was toen een flinke investering en ik had niet verwacht dat ik dat na ander half jaar weer moest neerleggen. Toen is mijn moeder naar een andere opticien gegaan om het toch nog extra na te vragen. En daar kon hij wel gewoon gemaakt worden. Nieuw pootje kost 30 euro. Wat een ongekend onbekwame en slechte service heeft eyewish. Jullie moeten je schamen dat jullie zulk advies geven en mensen eigelijk oplichten om zo een nieuwe bril te moeten aanschaffen. Mensen koop hier geen bril!!!
Sterke punten
Hun oplichterij praktijken
Zwakke punten
Service verlening
Koop hier geen bril
Meerdere keren verkeerd advies en ook nog verkeerde glazen gehad. Als je dan je geld terug vraagt krijg je ook nog commentaar van een geïrriteerde medewerkster. Het personeel is onkundig en gehaast.
Mocht je alsnog besluiten hier een bril te willen halen, laat je dan ook altijd meten en adviseren op een andere plek. En zorg dat ze goed kijken of je montuur correct is afgesteld, want dit doen ze ook liever niet. Ze laten je liever iedere keer terug naar de winkel komen, alsof je niks beters te doen hebt.
Teleurstellend
Na 2,5 week wachten brillen niet in filiaal aanwezig. men kon ook geen duidelijk antwoord geven of reden geven inzake de vertraging en/of nieuwe levertijd. Na veel en verhitte discussie uiteindelijk de order geannuleerd maar nog altijd geen geld terug op mijn rekening! En dan ook nog een klant " tevredenheid onderzoek" op je afvuren per mail. Zal ook wel geen reactie op komen.
Sterke punten
Niet gevonden
Zwakke punten
After Sale `service
Een oplichtersbende
In juni een oogmeting aangevraagd en uitgelegd dat mijn computerbril net aan is/eigenlijk moeizaam. Voormeting gedaan en de beste man zei dat ik een computerbril nodig had. De voormeting gaf aan dat er nagenoeg geen verschil was met de met de brillen van Eyewish. Ik had de computerbril (van Eyewish) op mijn neus en gevraagd of hij dat kon uitleggen. Geen uitleg en geen verdere meting. Hij stuurde mij letterlijk weg en drong erop aan om bij mijn werkgever een computerbril aan te vragen. Klacht bij Eyewish neergelegd en krijg geen reactie. Afgelopen weekend naar een concurrent geweest. Deze heeft wel serieus mijn ogen gemeten. Wat blijkt. Ik moet naar een oogarts, want mogelijk heb ik staar en het klopt totaal niet met de metingen van mijn bril van Eyewish.Als uit het bezoek van de oogarts blijkt dat Eyewish mij volledig heeft belazerd, krijgen zij van mij echt een proces aan hun broek.
Arrogant, niet eerlijk
Achter mij om smeert Eyes mijn dochter -minder jarig- lenzen van 175€ voor 6 mond aan en dwingt mij een rekening van 175€ zonder specificaties even te betalen.
Er is niet goed doorgevraagd noch geïnformeerd, voor welke doeleinde zij het nodig had en u heeft mij als ouder - mede ingeschreven niet geïnformeerd
Als ik hieromtrent vraag t wordt ik als belachelijk behandelt.
Waar ik nog bozer over wordt, wordt gedaan alsof wij belachelijk zijn om dit niet even te betalen.
Nou kunnen wij dit betalen en hebben we dit zonder stampij gedaan - maar heel boos kokend van binnen weggelopen, als ze dit opgelaten gevoel al bij mij weten op te roepen tot het hoogste niveau wat moet dit qua emotie los brengen bij mensen die echt op hun budget moeten passen.
De toon in mail en van de gesproken medewerker (jong jongetje) in de winkel waren ronduit arrogant. Mijn zoon zij bij weg gaan tjee wat een vervelende toon zette die op.
Zwakke punten
Arrogant, niet eerlijk, achterbaks
slecht en onbetrouwbaar personeel/winkel in leeuwarden
in de winkel in leeuwarden wordt een korting toegekend, en toegepast, later krijg je de rekening met aanmaningen. hun fout wordt niet recht gezet.\\r\\nkortom een slechte winkel, onbetrouwbaar, en niet de beste maar de slechste van nederland, blijf daar weg !!
Zwakke punten
onbetrouwbaar met toezeggingen !
Onbeschoft
Eyewish laat willens en wetens een medewerker (bedrijfsleider)in de winkel in Schagen staan. Hij is onbeschoft en komt afspraken niet na. Daarnaast laat hij zich regelmatig laatdunkend uit over zijn collegaâs en de organisatie waar hij zijn brood verdiend. Met regelmaat wisselt hij van collega, alleen hij blijft staan in de winkel. Ik weet van ex-collegaâs dat zij spontaan vertrekken na met hem te hebben samengewerkt. Ook ik ben vertrokken naar een andere winkel, mede omdat mijn klachten niet worden aangepakt door het hoofdkantoor, zij sturen mijn klacht door aan de winkel waarna ik weer door hem wordt benaderd. Lachwekkend is dit, hij kan dus gewoon doorgaan.
Onbeschoft
Eyewish laat willens en wetens een medewerker (bedrijfsleider)in de winkel in Schagen staan. Hij is onbeschoft en komt afspraken niet na. Daarnaast laat hij zich regelmatig laatdunkend uit over zijn collegaâs en de organisatie waar hij zijn brood verdiend. Met regelmaat wisselt hij van collega, alleen hij blijft staan in de winkel. Ik weet van ex-collegaâs dat zij spontaan vertrekken na met hem te hebben samengewerkt. Ook ik ben vertrokken naar een andere winkel, mede omdat mijn klachten niet worden aangepakt door het hoofdkantoor, zij sturen mijn klacht door aan de winkel waarna ik weer door hem wordt benaderd. Lachwekkend is dit, hij kan dus gewoon doorgaan.