Mijn man heeft al meerdere brillen bij eye love gekocht en beide 2 jaar geleden een zonnebril naar tevredenheid.\\\\\\\\r\\\\\\\\nAfgelopen 8 januari ging mijn man weer voor een bril en ik zag zulke leuke modellen dat ik er ook 1 aanschafte.\\\\\\\\r\\\\\\\\nNa een kleine 2 weken de brillen opgehaald al bij het passen zei ik dat ik het zicht lastig vond maar ik dacht even wennen maar na 2 a 3 weken terug ik had een vlies op mijn oog,rood oog,tranende ogen na opnieuw een oogmeting en werd er gezegd dat de sterkte goed was en dat als het zo bleef ik dan naar een oogarts moest gaan ik na een week naar de huisarts die kon niks verdachts zien dus zei probeer oogdruppels deze 3 weken 2x daags geprobeerd maar het probleem was niet opgelost en mijn zicht vond ik ook niet goed als ik bv tv aan het kijken was zag ik het slecht tenslotte weer naar de huisarts en omdat de wachttijd van een oogarts lang is verwees zij mij door naar een optometrist die gaf aan dat de sterkte niet goed was contact opgenomen met de klantenservice een alleraardigste dame en gaf aan terug tegaan en dan kwam er een opticien afgelopen vrijdag 11 april geweest keek mijn oude Specsavers bril na ging met sterkte aan de gang en vroeg wat wil U nou ik ben bijna 3 maanden bezig erg onzeker geworden veel klachten en kosten 2x oogdruppels 35,17 krijg nog een rekening van optometrist maar hij zei U ben zelf daar naar toe gegaan ja wat moest ik anders ik dacht dat ik wat aan mijn oog mankeerde maar daar had hij geen boodschap aan ik gaf aan dan kijk ik wat ik via mijn rechtsbijstand kan doen nou toen moest ik de winkel verlaten want dat was een bedreiging ik keek hem nog aan van dat meent hij niet naar wat een kloot... hij had getuigen bedoelde klant in de winkel.\\\\\\\\r\\\\\\\\nBij thuiskomst klantenservice gebeld weer de aardige mevrouw begreep mijn boosheid en ging kijken wat ze kon doen ein vd middag werd ik terug gebeld kon nieuwe glazen krijgen maar ik gaf aan dat ik geen vertrouwen meer heb na hoe het gelopen is dus liever mijn geld terug heb dit ook gehad nadat ik mijn bril heb ingeleverd bij locatie Loosduinen moet zeggen de daar werkt een alleraardigste kan Patrick we hadden juist nog bij het kopen van de 2 brillen gezegd dat we zo blij met onze zonnebrillen waren.\\\\\\\\r\\\\\\\\nIk werk bij een receptie in een verpleeghuis heb met collega\\\\\\\'s mijn verhaal gedaan hoor verschillende verhalen ook dat iemand dezelfde klachten had maar de cilinder niet goed was raar maar naar mijn bril is nooit gekeken misschien was de afstelling van lees en veraf niet goed afgesteld geweest.\\\\\\\\r\\\\\\\\nHeel raar hoe de opticien dit heeft afgehandeld.\\\\\\\\r\\\\\\\\nPatrick en Saskia jullie beide bedankt gelukkig dat er wel mensen zijn die normaal reageren en niet zoals die opticien dan houden jullie weinig klanten over heb gehoord dat dit niet de eerste keer is.\\\\\\\\r\\\\\\\\nWordt vervolgd
Ik kwam bij Specsavers omdat de bril met meekleurende glazen bij veranderende lichtsterkte niet egaal van kleur veranderde maar veel vlekken vertoonde hetgeen een erg storend effect opleverde. De jongeman bij specsavers bekeek de bril twee seconden en zei dat er inderdaad krasjes opzaten.(daar kwam ik dus niet voor). Verder zei hij dat de bril 2,5 jaar oud was en dus niet meer onder de fabrieksgarantie (2 jaar) viel. Zijn advies: een nieuwe bril. Een paar dagen later werd daarom een oogmeting gedaan. De opticien zei me dat mijn ene oog fors achteruit was gegaan en een volle punt sterker moest, het andere oog ruim een halve punt. Omdat mijn ogen al jaren stabiel zijn verbaasde mij dit behoorlijk. Ik liet daarom heel neutraal bij Hans Anders ook een oogmeting doen. Daarbij bleek dat mijn ogen NIETS achteruit waren gegaan, ik kon de sterkte van mijn oude bril handhaven. Toen ik vervolgens de Hans Anders opticien het brilrecept van Specsavers gaf, was deze heel verbaasd. Hij stelde vervolgens de apparatuur op dat briladvies van Sepcsavers in en ik kon daarmee zelfs de eerste regel NIET lezen. Ik heb inmiddels driemaal een klacht op de site van Specsavers ingediend maar kreeg tot op heden van hen geen enkele reactie. Ik ben dus klaar met Specsavers
Sterke punten gebrek aan service als je een klacht hebt
Zwakke punten geen enkele interesse in klanten met klachten
Ik had 3 brillen in Lichtenvoorde besteld, kosten 1.000,-- euro.
Verkeerd ingemeten, dus leesgedeelte zat niet goed.
Andere glazen besteld, zagen de zijkanten compleet wazig.
Ik zei, als jullie nou eerst 1 bril bestellen kijken hoe het gaat.
Kon niet, was actie van 3 brillen.
Dus uiteindelijk geld terug genomen.
Mocht ik van rayonmanager alsnog nieuwe brillen uitzoeken.
Filiaalmanager weigerde dat en wilde mij niet meer helpen.
Krijg ik even later bericht, kreeg winkelverbod !?
Dat personeel wil alleen hun jaarlijkse uitje vrilig stellen omdat ze meeste omzet behalen.
Ze liegen en bedriegen de klanten voor hun eigen gewin.
Begrijp Hans Anders niet, dat ze hier niet tegen op treden.
Zou personeel Lichtenvoorde gelijk ontslaan.
Klant betaald uiteindelijk wel hun salaris dat vergeten die stomme vrouwen daar in de winkel.
Had ze in begin nog koekjes, chocolade gegeven.
Mijn dochter 3 jaar wilden ze ook niet meer helpen
Nu naar ECHTE OPTICIEN in Aalten gegaan.
NU ZIE IK ALLES WEER, OOK GOEDE ZIJKANTEN.
dus kwaliteit vd glazen is stuk minder bij Hans Anders ben ik nu achter gekomen.
Dus mensen , wees gewaarschuwd.
Zwakke punten Dat Hans Anders blindelings hun personeel vertrouwd, terwijl die alles bij elkaar liegen in LICHTENVOORDE om hun jaarlijkse team-uitje veilig te stellen.
Plan was om voor ons beiden een bril te kopen en werden gelijk aangesproken en geadviseerd echter bij de eerst volgende klant ging mevr weg en heeft ons geen blik weer gegund en collega's niet. En dus zijn we weer gegaan en ook bij het verlaten vd winkel helemaal niets.
Sterke punten Voor niets
Zwakke punten Voor alles wat er op 8 april in de winkel liep
Dit is een hele rare winkel. Ze doen net alsof ze je kunnen verwijzen naar een oogarts en verdienen daar aan. Naar een oogarts word je doorgestuurd door je huisarts beste mensen. Laat je geen geld uit de zak kloppen. Een optometrist is geen medicus en kan dus ook daarom al geen consult afnemen ook al suggereert die bedrijf dat wel door onderstaande formulering.EEn optometrist verwijst niet naar een oogarts. Ze hebben de wettelijk plicht je naar een dokter te verwijzen als het te moeilijk voor ze is. Daarom heb je dus die verwijsbrief nodig van de huisarts. De oogarts zal niet luisteren naar een commerciële bedrijf en al helemaal niet voorrang verlenen op verzoek van een winkel.
Zeer kwalijk dat een bedrijf zo opereert.
Dit is de info op de site van Grit.
ONZE OPTOMETRISTEN
Een optometrist heeft een paramedisch beroep. Behalve het bepalen van een bril- en/of contactlenssterkte mag en kan de optometrist de gezondheid van het oog controleren. Aandoeningen zoals staar, glaucoom en maculadegeneratie kunnen door de optometrist geconstateerd worden. Ook andere oogafwijkingen kunnen door een optometrist worden ontdekt. Eigenlijk doet een optometrist al het voorwerk voor de oogarts.
U kunt bij Grit Optiek zonder verwijsbrief onze optometrist consulteren. Wanneer uit het onderzoek blijkt dat er problemen zijn, verwijst de optometrist u naar een oogarts. U heeft tevens een verwijsbrief van uw huisarts nodig. Bij spoed, ernstige afwijkingen of aandoeningen kan de optometrist ook direct contact opnemen met de desbetreffende oogarts, waardoor u soms sneller terecht kunt.
Sterke punten Suggereren dat je een medisch adviseur bent van je klant en invloed heb op oogartsen.
Ik viel van de ene verbazing in de andere in deze winkel. Verkoopster van een jaar of veertig met lang haar wist zo weinig dat ze vier hulp moest inroepen van collega's. Desondanks probeerde ze mij een acetaat bril te verkopen terwijl aangaf allergisch te zijn voor plastic. Acetaat is een plastic. Ik gaf aan allergisch te zijn voor siliconen maar ze kwam aanzetten met een bril met siliconen op de poten. Ook beweerde ze dat de glazen in een ronde bril dunner zijn dan bij andere vormen glas.
Het meest bizarre in deze super dure winkel waar brillen beginnen bij 400 euro vond ik het verhaal dat ik geen garantie kreeg op de bril als ik glazen bestelde volgens het recept van de optometrist in een academisch ziekenhuis. Volgens deze duidelijk laag opgeleide mevrouw kunnen die mensen namelijk niet meten en zij wel.
Ik ga mijn bril elders kopen.
Zwakke punten Duur en van slechte kwaliteit in de advisering.
Bril gekocht bij Hans anders in Winschoten.
Zeer goed geholpen door Marina. Ze is een vakvrouw die weet heel goed waarover ze praat.
Neemt alle tijd die nodig is voor je. Legt alles goed en begrijpelijk uit.
Uiteindelijk met een mooie en zeer goede bril naar huis.
Wat bij een andere opticien m.b.t oogmetingen helemaal fout was is hiet perfect opgelost.
PS.Minimaal 25% salaris verhoging is zeker op op zijn plaats voor haar.
Ik vanmiddag naar Hans Anders in Houten omdat rechterglas van mijn bril beschadigd is.
Wilde nieuwe glas bestellen.
Alleen rechts omdat ik links beginnende staar heb.
Ging die dame in de computer kijken en krijg ik toch gewoon 2 nieuwe glazen in mijn bril!
(Gekocht 22 april 2022).
Ze had het over losgelaten coating…
Ongekend en onbehoorlijk. \\r\\nWilde dag lensen bestellen.\\r\\nDeze waren in het filiaal emmen/ angelslo niet op voorraad.\\r\\nGaf aan dat ik zelden op het aangegeven adres aanwezig was, ze kregen ook mn 06 nummer.\\r\\nDaarop werd ingesproken dat de lensen er waren, ik heb gebeld met filiaal om te vermelden dat ik voorlopig niet in de gelegenheid ben de lensen a 20 euro af te halen of ik kon annuleren, dit was vlgs de medewerker geen probleem.\\r\\nNu blijkt dat ik een herinneringsbrief heb gekregen op het adres (waar ik had aangegeven ; niet aanwezig te zijn) dat ik de lensen op kon halen...\\r\\nEn opvolgend 2x een brief van de gerechechts deurwaarder met de vordering en incassokosten van 40 euro met totaal bedrag van 60 euro.\\r\\nDe uiterste betaaldatum is ook hiervan verstreken...want ik bezoek dit adres nauwelijk. \\r\\nDit is toch van den zotte!\\r\\nAfgemeld en toch incasso op je dak\\r\\nEn geen lensen ontvangen
Beste Bas,
Wij weten al vele jaren dat jouw deur altijd openstaat gedurende de reguliere openingstijden. Afgelopen dinsdag mochten wij ervaren dat jij zelfs bereid bent de je deur ruim na sluitingstijd te openen als er zich een onverwachte en nare situatie voordoet. De oogdruk bij mijn vrouw bleek gelukkig om 19:00 uur weer gedaald te zijn tot het normale niveau en daardoor konden jij en wij gerustgesteld de avond en nacht ingaan.
Wij zijn jou zeer dankbaar voor jouw professionele handelen en de getoonde empathie. Zorg bieden aan je klanten is bij jou geen loze kreet.
Nogmaals dank, Joost
Heb vorig jaar begin en eind 2023 heleboel brillen 10-15 bij Eyelove gekocht!
Koop er trouwens al een jaar of 10!
Waaronder 2 lees brillen met dunne veerpoten!
Ik denk dat ze 14 maanden heb,paar weken terug brak spontaan een arm af! Ik dacht gelet op het aantal brillen die ik vorig jaar januari/februari gekocht had,dat zal wel netjes opgelost worden! Maar nee hoor geen enkele vorm van garantie of prijsje om het redelijk op te lossen!! Kon een nieuwe bril kopen met 10 % korting,dat was het!
Het begon al toen ik de bril bracht,vrouw wie ik benaderde was super onvriendelijk! Zo ga je toch niet met ik dacht een goede klant om!!Gelukkig was iemand anders bij Frits wel bereid met netjes te woord te staan!
De winkel waar ik ze gekocht had nu was perfurmerie Frits in Bilthoven
Ben ook in Baarn geweest daar altijd netjes geholpen!
Ik raad Polette helemaal NIET aan, ze zijn onprofessioneel, ze nemen extra geld aan, op de website staan veel opties om meer geld aan te nemen, en uiteindelijk word je wakker dat je niet krijgt wat je hebt besteld en dat het allemaal jouw schuld is. Met andere woorden, je blijft achter met geen geld en een bril waar je niets aan hebt. Ze hebben ook geen interesse om je te adviseren, als je de recensies tot onderaan leest zul je zien dat de meeste negatief zijn.
Ik koop hier al drie jaar op een rij een bril, ca. 500 euro per keer.
Alle brillen net voor of na 2 jaar normaal gebruik defect/kapot.
Terug naar de winkel; " ja meneer, ik kan u een nieuwe bril aanraden."
Geen korting, geen reparatie mogelijk.ik mag toch verwachten dat een bril van 600 euro langer meegaat dan 2 jaar?
Contact opgenomen met de klantenservice, brutaal en onbeschoft afgewimpeld.
Voor mij nooit meer Hans Anders.
Vriendelijke mensen, goede service, 2 'gratis' nieuwe neusvleugeltjes op mijn Air
Veel succes met de verhuizing, jullie zijn een grotere winkel meer dan waard.
Sterke punten Al meerdere malen ervaren, zeer goede service.
Zwakke punten Zwakke punten tot op heden nog niet ervaren.
de 30 euro korting is net verlopen. de medewerkster van de Pearl de savornin lohmanplein te Den Haag kan niets meer voor me betekenen als ik een gewone zonnebril wil. ze checkt bij mij of ik toch geen zonnebril op sterkte wilde? dan kan de korting blijkbaar wel? dat is meten met 2 maten Pearl!
ons hele gezin van 4 volwassenen zoekt wel een andere brillenverkoper. voor € 30 in 5 minuten 4 klanten kwijt.... knap. 24 februari 2024
Sterke punten niet gezien nu
Zwakke punten verkoopster zonder commercieel gevoel
Erg fijne winkel in Den Haag en een ontspannen sfeer! Meeste opticiens jagen je bijna na in de winkel om je iets aan te smeren en alle kleine aanpassingen kosten meteen bijna net zo veel als een 2e bril. Bij Ace&tate gaven ze me alle ruimte om iets moois uit te zoeken en adviseerde ze een betere glas optie zonder dat je je verplicht voelde deze te moeten kopen. Toen ik de bril binnen kreeg merkte je duidelijk dat ze erg goede producten gebruiken, zowel het frame als de glazen. Ik kom hier zeker terug!
10 januari bril gekocht en nog steeds niks ontvangen en niemand kunnen spreken. Word alleen maar aan het lijntje gehouden door een AI computer. Waardeloos!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Superslecht service. Alleen betalen kun je, maar leveren ho maar.
Mijn ervaring is helaas slecht geweest bij Hans Anders en raadt het echt niemand aan om er heen te gaan. Ik heb helaas een jaar lang rondgelopen met de verkeerde lenzen, want helaas zijn deze verkeerd opgemeten bij mij. Ik kreeg heel lang last van hele erge hoofdpijn. In het begin wist ik niet zo goed waarvan het kon komen. Uiteindelijk werd het steeds erger en ben ik hiervoor naar de huisarts gegaan en die zei dat het misschien wel aan de lenzen kon liggen. Ik ging hiermee terug naar Hans Anders en helaas zei de medewerker dat het niet aan de lenzen kan liggen, i.p.v. mij te helpen door een nieuwe meting. Ik schrok daar best wel van en ben toen naar huis gegaan. Gedacht dat het dus niet daar aan kon liggen, door die medewerker die dat zei. Uiteindelijk na wat maanden toch online een afspraak gemaakt voor een nieuwe meting. Wat blijkt dat ik toch gelijk had: ik heb een jaar lang met een verkeerde meting gelopen. Er was een dusdanig hoog verschil met mijn lenzen met het jaar de voor, dat kon nooit zo hoog zijn geworden in een jaar tijd. Uiteindelijk ter ‘compensatie’ voor 1 pakket aan maand lenzen gekregen. Maargoed, dat werkte voor mij niet, want het vertrouwen was al beschadigd.
Ook duren de lenzen leveringen altijd lang. Hoe er staat dat voor Easy Wear een levertijd is van 3-5 werkdagen, moet ik altijd 14-17 werkdagen wachten. Dat is heel irritant als je er vanuit gaat. Tuurlijk staat er op de site “99% wordt geleverd in 3-5 werkdagen”. Maar wel heel toevallig dat de laatste 5 keren het dan voor mij elke keer tussen de 14-17 werkdagen lag. Pas het dan gewoon aan op de site en laat mensen niet bepaalde verwachtingen hebben :)
Anticondens "super" gekocht van het Hans Anders huismerk. Laat dat "super" maar weg. Het werkt niet!!
Na 5 minuten beslaan je glazen al weer.
Niet kopen dus. Teruggaan naar de winkel helpt ook niet. Je krijgt namelijk je geld niet terug!! Omdat het geopend is, zeggen ze doodleuk (hoe kom je er anders achter dat het niet werkt....)
Erg klant onvriendelijk. Jammer!!
Bril van Boss gekocht en op maat laten zetten. Bril heeft nooit goed gezeten. Bril zit los en valt bij bukken steeds af. Meermaals terug om de bril aan te laten passen. Heeft niet gewerkt. Prutsers.
Tijdens de decemberfeestdagen 2024 stond er voor de locatie van Specsavers Hellevoetsluis in winkelcentrum de Struytse Hoeck een rad van fortuin. Aangemoedigd door een van de medewerkers heb ik een zwieper aan het rad gegeven en won daarmee de hoofdprijs: een montuur t.w.v. € 149,- incl. de glazen (upgrade naar ontspiegelde, gekleurde glazen met UV-bescherming of varifocale glazen was hier overigens niet bij inbegrepen). Het enige dat ik nog moest doen was een gratis oogmeting laten uitvoeren, daar heb ik dan ook gelijk een afspraak voor gemaakt.
Na de oogmeting bleek dat ik het meest gebaat zou zijn met varifocale glazen. Mooi montuur uitgezocht en in overleg met, en enigszins aangestuurd door, de medewerker heb ik gekozen voor Varifocaal Premium Easy B glazen t.w.v. € 380,-. Ik had welleswaar nog geen nieuwe bril nodig maar een reservebril is nooit weg.
Een paar weken na de oogmeting de bril opgehaald. De bril zat goed en bood uitstekend zicht.
Maar toen kwam ik in mijn mailbox een mail van Specsavers tegen waarin stond dat als je ouder bent dan 60 jaar 25% korting krijgt op een complete bril en dat dit incl. montuur, glazen en glasopties is. Aangezien ik 67 jaar ben zou ik dus volgens deze mail in aanmerking komen voor een korting van 25%. En dan uiteraard natuurlijk aleen op de glazen en niet op het montuur want die ik zoals gezegd gewonnen.
Ik ben hiermee naar de locatie van Specsavers gegaan en heb het verhaal voorgelegd. De medewerkster begreep het e.e.a. maar mocht hierover zelf geen uitspraak doen en heeft vervolgens per Whatsapp contact opgenomen met de filiaalmanager. Aangezien zij niet direct antwoord van hem kreeg zou zij zodra zij meer wist later telefonisch contact met mij opnemen. Nog dezelfde middag werd ik inderdaad door haar gebeld en zij vertelde mij dat ik 25% korting zou krijgen op de glazen. Ik heb toen nog expliciet gevraagd of het om een bedrag van € 95,- ging (€ 380/4) en zij bevestigde dat. De manager was op de hoogte en ik kon de volgende dag naar de locatie in Hellevoetsluis gaan en dan zou ik het bedrag van € 95,- teruggepind krijgen.
De volgende dag dus weer naar Specsavers en kreeg daar van de filiaalmanager te horen dat ik het allemaal verkeerd begrepen had en dat er geen recht was op een terugbetaling. Reden: Deze actie is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen (dit staat overigens ook in de mail die ik heb ontvangen).
Ik vind dat als je een montuur wint met het rad van fortuin dat dit geenszins onder een vorm van aanbieding valt. En, als dit wel het geval was geweest dan hadden de medewerkers van Specsavers mij hierop moeten wijzen. Maar nogmaals, als je een montuur wint valt dit in mijn optiek niet onder een aanbieding.
Wat ik niet begrijp is dat er in het telefoongesprek met de medewerker van Specsavers nog sprake was van een refund was van € 95,- en dat er ineens géén enkele terugbetaling meer mogelijk was. Aan de communicatie tussen de medewerkers onderling schort dus ook nogal wat.
Na enig verbaal getouwtrek besloot de filiaalmanager mij uit ‘coulance’ de helft van € 95,- te willen terug te betalen. Dit is dan ook uiteindelijk onder mijn protest gebeurd.
Ik moet zeggen dat ik mij bijzonder onbehoorlijk benaderd voelde. De toon en de manier waarop de filiaalmanager mij aansprak is verre van professioneel zeg maar onbeschoft te noemen.
Bij het verlaten van het filiaal heb ik nog wel aangegeven dat zowel mijn gegevens als die van mijn vrouw uit het klantenbestand gehaald moesten worden. Daarnaast heb ik ook toegezegd een mail te sturen naar het hoofdkantoor van Specsavers en daar waar het allemaal mogelijk is een slechte review te geven.
Ik geloof niet dat dat enige indruk op de manager maakte.
Specsavers gaat voor 100% klanttevredenheid. Nou, dus mooi niet.
Twee al jaren trouwe klanten zomaar weggestuurd naar de concurrent. Goed bezig.
Sterke punten De beloofde 100% klanttevredenheid geven.
24 januari 2025 te rug geweest bij eyelove.
Na 10 maanden begonnen er in beide glazen ter hoogte van mijn pupillen vlekjes te komen met een blauw achtige zweem.
Bril achter gelaten, zou de volgende dag door de opticien beoordeeld worden.
Dag later werd ik gebeld, ze konden niets voor me doen want het was gebruikersschade.
Terwijl je duidelijk kan zien dat er iets met de coating aan de hand is.
Klantenservice gebeld, die vertelde dat ze niets voor me gaan doen,geen garantie geven en het dossier sluiten. Je komt niet verder met eyelove, ze kunnen alles zeggen om onder de garantie uit te komen.
In vervolg ga ik naar een echte opticien, waar ze wel verstand van zaken hebben en je service bieden en belangrijker kwaliteit
Sterke punten Niets
Zwakke punten Totaal geen service.
Geen expertise.
Verkopen rotzooi
Service uitmuntend
Review over Joyce OptiekAltijd vriendelijk en meedenkend. Zeer professioneel en eerlijk.
Sterke punten
Klantgericht, professioneel, vriendelijk, meedenkend
Service uitmuntend
Review over Joyce OptiekAltijd vriendelijk en meedenkend. Zeer professioneel en eerlijk.
Sterke punten
Klantgericht, professioneel, vriendelijk, meedenkend
Slechte ervaring met opticien
Review over EyeLove BrillenMijn man heeft al meerdere brillen bij eye love gekocht en beide 2 jaar geleden een zonnebril naar tevredenheid.\\\\\\\\r\\\\\\\\nAfgelopen 8 januari ging mijn man weer voor een bril en ik zag zulke leuke modellen dat ik er ook 1 aanschafte.\\\\\\\\r\\\\\\\\nNa een kleine 2 weken de brillen opgehaald al bij het passen zei ik dat ik het zicht lastig vond maar ik dacht even wennen maar na 2 a 3 weken terug ik had een vlies op mijn oog,rood oog,tranende ogen na opnieuw een oogmeting en werd er gezegd dat de sterkte goed was en dat als het zo bleef ik dan naar een oogarts moest gaan ik na een week naar de huisarts die kon niks verdachts zien dus zei probeer oogdruppels deze 3 weken 2x daags geprobeerd maar het probleem was niet opgelost en mijn zicht vond ik ook niet goed als ik bv tv aan het kijken was zag ik het slecht tenslotte weer naar de huisarts en omdat de wachttijd van een oogarts lang is verwees zij mij door naar een optometrist die gaf aan dat de sterkte niet goed was contact opgenomen met de klantenservice een alleraardigste dame en gaf aan terug tegaan en dan kwam er een opticien afgelopen vrijdag 11 april geweest keek mijn oude Specsavers bril na ging met sterkte aan de gang en vroeg wat wil U nou ik ben bijna 3 maanden bezig erg onzeker geworden veel klachten en kosten 2x oogdruppels 35,17 krijg nog een rekening van optometrist maar hij zei U ben zelf daar naar toe gegaan ja wat moest ik anders ik dacht dat ik wat aan mijn oog mankeerde maar daar had hij geen boodschap aan ik gaf aan dan kijk ik wat ik via mijn rechtsbijstand kan doen nou toen moest ik de winkel verlaten want dat was een bedreiging ik keek hem nog aan van dat meent hij niet naar wat een kloot... hij had getuigen bedoelde klant in de winkel.\\\\\\\\r\\\\\\\\nBij thuiskomst klantenservice gebeld weer de aardige mevrouw begreep mijn boosheid en ging kijken wat ze kon doen ein vd middag werd ik terug gebeld kon nieuwe glazen krijgen maar ik gaf aan dat ik geen vertrouwen meer heb na hoe het gelopen is dus liever mijn geld terug heb dit ook gehad nadat ik mijn bril heb ingeleverd bij locatie Loosduinen moet zeggen de daar werkt een alleraardigste kan Patrick we hadden juist nog bij het kopen van de 2 brillen gezegd dat we zo blij met onze zonnebrillen waren.\\\\\\\\r\\\\\\\\nIk werk bij een receptie in een verpleeghuis heb met collega\\\\\\\'s mijn verhaal gedaan hoor verschillende verhalen ook dat iemand dezelfde klachten had maar de cilinder niet goed was raar maar naar mijn bril is nooit gekeken misschien was de afstelling van lees en veraf niet goed afgesteld geweest.\\\\\\\\r\\\\\\\\nHeel raar hoe de opticien dit heeft afgehandeld.\\\\\\\\r\\\\\\\\nPatrick en Saskia jullie beide bedankt gelukkig dat er wel mensen zijn die normaal reageren en niet zoals die opticien dan houden jullie weinig klanten over heb gehoord dat dit niet de eerste keer is.\\\\\\\\r\\\\\\\\nWordt vervolgd
verkeerde meting
Review over SpecsaversIk kwam bij Specsavers omdat de bril met meekleurende glazen bij veranderende lichtsterkte niet egaal van kleur veranderde maar veel vlekken vertoonde hetgeen een erg storend effect opleverde. De jongeman bij specsavers bekeek de bril twee seconden en zei dat er inderdaad krasjes opzaten.(daar kwam ik dus niet voor). Verder zei hij dat de bril 2,5 jaar oud was en dus niet meer onder de fabrieksgarantie (2 jaar) viel. Zijn advies: een nieuwe bril. Een paar dagen later werd daarom een oogmeting gedaan. De opticien zei me dat mijn ene oog fors achteruit was gegaan en een volle punt sterker moest, het andere oog ruim een halve punt. Omdat mijn ogen al jaren stabiel zijn verbaasde mij dit behoorlijk. Ik liet daarom heel neutraal bij Hans Anders ook een oogmeting doen. Daarbij bleek dat mijn ogen NIETS achteruit waren gegaan, ik kon de sterkte van mijn oude bril handhaven. Toen ik vervolgens de Hans Anders opticien het brilrecept van Specsavers gaf, was deze heel verbaasd. Hij stelde vervolgens de apparatuur op dat briladvies van Sepcsavers in en ik kon daarmee zelfs de eerste regel NIET lezen. Ik heb inmiddels driemaal een klacht op de site van Specsavers ingediend maar kreeg tot op heden van hen geen enkele reactie. Ik ben dus klaar met Specsavers
Sterke punten
gebrek aan service als je een klacht hebt
Zwakke punten
geen enkele interesse in klanten met klachten
Personeel belazerd klanten
Review over Hans AndersIk had 3 brillen in Lichtenvoorde besteld, kosten 1.000,-- euro.
Verkeerd ingemeten, dus leesgedeelte zat niet goed.
Andere glazen besteld, zagen de zijkanten compleet wazig.
Ik zei, als jullie nou eerst 1 bril bestellen kijken hoe het gaat.
Kon niet, was actie van 3 brillen.
Dus uiteindelijk geld terug genomen.
Mocht ik van rayonmanager alsnog nieuwe brillen uitzoeken.
Filiaalmanager weigerde dat en wilde mij niet meer helpen.
Krijg ik even later bericht, kreeg winkelverbod !?
Dat personeel wil alleen hun jaarlijkse uitje vrilig stellen omdat ze meeste omzet behalen.
Ze liegen en bedriegen de klanten voor hun eigen gewin.
Begrijp Hans Anders niet, dat ze hier niet tegen op treden.
Zou personeel Lichtenvoorde gelijk ontslaan.
Klant betaald uiteindelijk wel hun salaris dat vergeten die stomme vrouwen daar in de winkel.
Had ze in begin nog koekjes, chocolade gegeven.
Mijn dochter 3 jaar wilden ze ook niet meer helpen
Nu naar ECHTE OPTICIEN in Aalten gegaan.
NU ZIE IK ALLES WEER, OOK GOEDE ZIJKANTEN.
dus kwaliteit vd glazen is stuk minder bij Hans Anders ben ik nu achter gekomen.
Dus mensen , wees gewaarschuwd.
Zwakke punten
Dat Hans Anders blindelings hun personeel vertrouwd, terwijl die alles bij elkaar liegen in LICHTENVOORDE om hun jaarlijkse team-uitje veilig te stellen.
Zeer slechte service winschote
Review over Hans AndersPlan was om voor ons beiden een bril te kopen en werden gelijk aangesproken en geadviseerd echter bij de eerst volgende klant ging mevr weg en heeft ons geen blik weer gegund en collega's niet. En dus zijn we weer gegaan en ook bij het verlaten vd winkel helemaal niets.
Sterke punten
Voor niets
Zwakke punten
Voor alles wat er op 8 april in de winkel liep
Medische truuk Grit
Review over Grit OptiekDit is een hele rare winkel. Ze doen net alsof ze je kunnen verwijzen naar een oogarts en verdienen daar aan. Naar een oogarts word je doorgestuurd door je huisarts beste mensen. Laat je geen geld uit de zak kloppen. Een optometrist is geen medicus en kan dus ook daarom al geen consult afnemen ook al suggereert die bedrijf dat wel door onderstaande formulering.EEn optometrist verwijst niet naar een oogarts. Ze hebben de wettelijk plicht je naar een dokter te verwijzen als het te moeilijk voor ze is. Daarom heb je dus die verwijsbrief nodig van de huisarts. De oogarts zal niet luisteren naar een commerciële bedrijf en al helemaal niet voorrang verlenen op verzoek van een winkel.
Zeer kwalijk dat een bedrijf zo opereert.
Dit is de info op de site van Grit.
ONZE OPTOMETRISTEN
Een optometrist heeft een paramedisch beroep. Behalve het bepalen van een bril- en/of contactlenssterkte mag en kan de optometrist de gezondheid van het oog controleren. Aandoeningen zoals staar, glaucoom en maculadegeneratie kunnen door de optometrist geconstateerd worden. Ook andere oogafwijkingen kunnen door een optometrist worden ontdekt. Eigenlijk doet een optometrist al het voorwerk voor de oogarts.
U kunt bij Grit Optiek zonder verwijsbrief onze optometrist consulteren. Wanneer uit het onderzoek blijkt dat er problemen zijn, verwijst de optometrist u naar een oogarts. U heeft tevens een verwijsbrief van uw huisarts nodig. Bij spoed, ernstige afwijkingen of aandoeningen kan de optometrist ook direct contact opnemen met de desbetreffende oogarts, waardoor u soms sneller terecht kunt.
Sterke punten
Suggereren dat je een medisch adviseur bent van je klant en invloed heb op oogartsen.
Geen garantie recept bril
Review over Grit OptiekIk viel van de ene verbazing in de andere in deze winkel. Verkoopster van een jaar of veertig met lang haar wist zo weinig dat ze vier hulp moest inroepen van collega's. Desondanks probeerde ze mij een acetaat bril te verkopen terwijl aangaf allergisch te zijn voor plastic. Acetaat is een plastic. Ik gaf aan allergisch te zijn voor siliconen maar ze kwam aanzetten met een bril met siliconen op de poten. Ook beweerde ze dat de glazen in een ronde bril dunner zijn dan bij andere vormen glas.
Het meest bizarre in deze super dure winkel waar brillen beginnen bij 400 euro vond ik het verhaal dat ik geen garantie kreeg op de bril als ik glazen bestelde volgens het recept van de optometrist in een academisch ziekenhuis. Volgens deze duidelijk laag opgeleide mevrouw kunnen die mensen namelijk niet meten en zij wel.
Ik ga mijn bril elders kopen.
Zwakke punten
Duur en van slechte kwaliteit in de advisering.
veel lof.
Review over Hans AndersBril gekocht bij Hans anders in Winschoten.
Zeer goed geholpen door Marina. Ze is een vakvrouw die weet heel goed waarover ze praat.
Neemt alle tijd die nodig is voor je. Legt alles goed en begrijpelijk uit.
Uiteindelijk met een mooie en zeer goede bril naar huis.
Wat bij een andere opticien m.b.t oogmetingen helemaal fout was is hiet perfect opgelost.
PS.Minimaal 25% salaris verhoging is zeker op op zijn plaats voor haar.
vriendelijke groet vanuit Duitsland.
Sterke punten
Klant gericht.
Zwakke punten
Geen
Tevreden klant!
Review over Hans AndersIk vanmiddag naar Hans Anders in Houten omdat rechterglas van mijn bril beschadigd is.
Wilde nieuwe glas bestellen.
Alleen rechts omdat ik links beginnende staar heb.
Ging die dame in de computer kijken en krijg ik toch gewoon 2 nieuwe glazen in mijn bril!
(Gekocht 22 april 2022).
Ze had het over losgelaten coating…
Ik zei dat ze er een vriendin bij heeft🤣😂.
Dat noem ik nog eens goede service!
Sterke punten
Service
Zwakke punten
Niet bekend
Gerechtsdeurwaarder ingeschake
Review over Hans AndersOngekend en onbehoorlijk. \\r\\nWilde dag lensen bestellen.\\r\\nDeze waren in het filiaal emmen/ angelslo niet op voorraad.\\r\\nGaf aan dat ik zelden op het aangegeven adres aanwezig was, ze kregen ook mn 06 nummer.\\r\\nDaarop werd ingesproken dat de lensen er waren, ik heb gebeld met filiaal om te vermelden dat ik voorlopig niet in de gelegenheid ben de lensen a 20 euro af te halen of ik kon annuleren, dit was vlgs de medewerker geen probleem.\\r\\nNu blijkt dat ik een herinneringsbrief heb gekregen op het adres (waar ik had aangegeven ; niet aanwezig te zijn) dat ik de lensen op kon halen...\\r\\nEn opvolgend 2x een brief van de gerechechts deurwaarder met de vordering en incassokosten van 40 euro met totaal bedrag van 60 euro.\\r\\nDe uiterste betaaldatum is ook hiervan verstreken...want ik bezoek dit adres nauwelijk. \\r\\nDit is toch van den zotte!\\r\\nAfgemeld en toch incasso op je dak\\r\\nEn geen lensen ontvangen
Zorgverlener en opticien
Review over By Bas Optiek NijmegenBeste Bas,
Wij weten al vele jaren dat jouw deur altijd openstaat gedurende de reguliere openingstijden. Afgelopen dinsdag mochten wij ervaren dat jij zelfs bereid bent de je deur ruim na sluitingstijd te openen als er zich een onverwachte en nare situatie voordoet. De oogdruk bij mijn vrouw bleek gelukkig om 19:00 uur weer gedaald te zijn tot het normale niveau en daardoor konden jij en wij gerustgesteld de avond en nacht ingaan.
Wij zijn jou zeer dankbaar voor jouw professionele handelen en de getoonde empathie. Zorg bieden aan je klanten is bij jou geen loze kreet.
Nogmaals dank, Joost
Helaas slechte service
Review over EyeLove BrillenHeb vorig jaar begin en eind 2023 heleboel brillen 10-15 bij Eyelove gekocht!
Koop er trouwens al een jaar of 10!
Waaronder 2 lees brillen met dunne veerpoten!
Ik denk dat ze 14 maanden heb,paar weken terug brak spontaan een arm af! Ik dacht gelet op het aantal brillen die ik vorig jaar januari/februari gekocht had,dat zal wel netjes opgelost worden! Maar nee hoor geen enkele vorm van garantie of prijsje om het redelijk op te lossen!! Kon een nieuwe bril kopen met 10 % korting,dat was het!
Het begon al toen ik de bril bracht,vrouw wie ik benaderde was super onvriendelijk! Zo ga je toch niet met ik dacht een goede klant om!!Gelukkig was iemand anders bij Frits wel bereid met netjes te woord te staan!
De winkel waar ik ze gekocht had nu was perfurmerie Frits in Bilthoven
Ben ook in Baarn geweest daar altijd netjes geholpen!
Sterke punten
Prijs!
Zwakke punten
Slecht service helaas nu
Ik raad Polette absoluut NIET
Review over PoletteIk raad Polette helemaal NIET aan, ze zijn onprofessioneel, ze nemen extra geld aan, op de website staan veel opties om meer geld aan te nemen, en uiteindelijk word je wakker dat je niet krijgt wat je hebt besteld en dat het allemaal jouw schuld is. Met andere woorden, je blijft achter met geen geld en een bril waar je niets aan hebt. Ze hebben ook geen interesse om je te adviseren, als je de recensies tot onderaan leest zul je zien dat de meeste negatief zijn.
Slechte service en onbeschoft
Review over Hans AndersIk koop hier al drie jaar op een rij een bril, ca. 500 euro per keer.
Alle brillen net voor of na 2 jaar normaal gebruik defect/kapot.
Terug naar de winkel; " ja meneer, ik kan u een nieuwe bril aanraden."
Geen korting, geen reparatie mogelijk.ik mag toch verwachten dat een bril van 600 euro langer meegaat dan 2 jaar?
Contact opgenomen met de klantenservice, brutaal en onbeschoft afgewimpeld.
Voor mij nooit meer Hans Anders.
Sterke punten
Dichtbij
Zwakke punten
Onbeschoft, duur, slechte brillen, snel kapot, slechte service, korte levensduur, klantonvriendelijk
Voorburg: prima vestiging
Review over Iris OptiekVriendelijke mensen, goede service, 2 'gratis' nieuwe neusvleugeltjes op mijn Air
Veel succes met de verhuizing, jullie zijn een grotere winkel meer dan waard.
Sterke punten
Al meerdere malen ervaren, zeer goede service.
Zwakke punten
Zwakke punten tot op heden nog niet ervaren.
in 5 minuten 4 klanten kwijt p
Review over Pearlede 30 euro korting is net verlopen. de medewerkster van de Pearl de savornin lohmanplein te Den Haag kan niets meer voor me betekenen als ik een gewone zonnebril wil. ze checkt bij mij of ik toch geen zonnebril op sterkte wilde? dan kan de korting blijkbaar wel? dat is meten met 2 maten Pearl!
ons hele gezin van 4 volwassenen zoekt wel een andere brillenverkoper. voor € 30 in 5 minuten 4 klanten kwijt.... knap. 24 februari 2024
Sterke punten
niet gezien nu
Zwakke punten
verkoopster zonder commercieel gevoel
Top service!
Review over Ace and TateErg fijne winkel in Den Haag en een ontspannen sfeer! Meeste opticiens jagen je bijna na in de winkel om je iets aan te smeren en alle kleine aanpassingen kosten meteen bijna net zo veel als een 2e bril. Bij Ace&tate gaven ze me alle ruimte om iets moois uit te zoeken en adviseerde ze een betere glas optie zonder dat je je verplicht voelde deze te moeten kopen. Toen ik de bril binnen kreeg merkte je duidelijk dat ze erg goede producten gebruiken, zowel het frame als de glazen. Ik kom hier zeker terug!
Sterke punten
Service, kwaliteit, prijs
Superslecht!
Review over Polette10 januari bril gekocht en nog steeds niks ontvangen en niemand kunnen spreken. Word alleen maar aan het lijntje gehouden door een AI computer. Waardeloos!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Superslecht service. Alleen betalen kun je, maar leveren ho maar.
Top prestatie!
Review over Hans AndersWederom een top prestatie geleverd door Team Echt !
Opmeten, bril uitzoeken en inmeten ging top !!!
En het Brilplan werk ook super !
Zwakke punten
Geen
Onbetrouwbaar
Review over Hans AndersMijn ervaring is helaas slecht geweest bij Hans Anders en raadt het echt niemand aan om er heen te gaan. Ik heb helaas een jaar lang rondgelopen met de verkeerde lenzen, want helaas zijn deze verkeerd opgemeten bij mij. Ik kreeg heel lang last van hele erge hoofdpijn. In het begin wist ik niet zo goed waarvan het kon komen. Uiteindelijk werd het steeds erger en ben ik hiervoor naar de huisarts gegaan en die zei dat het misschien wel aan de lenzen kon liggen. Ik ging hiermee terug naar Hans Anders en helaas zei de medewerker dat het niet aan de lenzen kan liggen, i.p.v. mij te helpen door een nieuwe meting. Ik schrok daar best wel van en ben toen naar huis gegaan. Gedacht dat het dus niet daar aan kon liggen, door die medewerker die dat zei. Uiteindelijk na wat maanden toch online een afspraak gemaakt voor een nieuwe meting. Wat blijkt dat ik toch gelijk had: ik heb een jaar lang met een verkeerde meting gelopen. Er was een dusdanig hoog verschil met mijn lenzen met het jaar de voor, dat kon nooit zo hoog zijn geworden in een jaar tijd. Uiteindelijk ter ‘compensatie’ voor 1 pakket aan maand lenzen gekregen. Maargoed, dat werkte voor mij niet, want het vertrouwen was al beschadigd.
Ook duren de lenzen leveringen altijd lang. Hoe er staat dat voor Easy Wear een levertijd is van 3-5 werkdagen, moet ik altijd 14-17 werkdagen wachten. Dat is heel irritant als je er vanuit gaat. Tuurlijk staat er op de site “99% wordt geleverd in 3-5 werkdagen”. Maar wel heel toevallig dat de laatste 5 keren het dan voor mij elke keer tussen de 14-17 werkdagen lag. Pas het dan gewoon aan op de site en laat mensen niet bepaalde verwachtingen hebben :)
Anti condens werkt niet. Niet
Review over Hans AndersAnticondens "super" gekocht van het Hans Anders huismerk. Laat dat "super" maar weg. Het werkt niet!!
Na 5 minuten beslaan je glazen al weer.
Niet kopen dus. Teruggaan naar de winkel helpt ook niet. Je krijgt namelijk je geld niet terug!! Omdat het geopend is, zeggen ze doodleuk (hoe kom je er anders achter dat het niet werkt....)
Erg klant onvriendelijk. Jammer!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Erg klant onvriendelijk.
Ontevreden
Review over Eyes and MoreBril van Boss gekocht en op maat laten zetten. Bril heeft nooit goed gezeten. Bril zit los en valt bij bukken steeds af. Meermaals terug om de bril aan te laten passen. Heeft niet gewerkt. Prutsers.
Sterke punten
Vriendelijk
Zwakke punten
Zie review
Onbehoorlijke behandeling
Review over SpecsaversTijdens de decemberfeestdagen 2024 stond er voor de locatie van Specsavers Hellevoetsluis in winkelcentrum de Struytse Hoeck een rad van fortuin. Aangemoedigd door een van de medewerkers heb ik een zwieper aan het rad gegeven en won daarmee de hoofdprijs: een montuur t.w.v. € 149,- incl. de glazen (upgrade naar ontspiegelde, gekleurde glazen met UV-bescherming of varifocale glazen was hier overigens niet bij inbegrepen). Het enige dat ik nog moest doen was een gratis oogmeting laten uitvoeren, daar heb ik dan ook gelijk een afspraak voor gemaakt.
Na de oogmeting bleek dat ik het meest gebaat zou zijn met varifocale glazen. Mooi montuur uitgezocht en in overleg met, en enigszins aangestuurd door, de medewerker heb ik gekozen voor Varifocaal Premium Easy B glazen t.w.v. € 380,-. Ik had welleswaar nog geen nieuwe bril nodig maar een reservebril is nooit weg.
Een paar weken na de oogmeting de bril opgehaald. De bril zat goed en bood uitstekend zicht.
Maar toen kwam ik in mijn mailbox een mail van Specsavers tegen waarin stond dat als je ouder bent dan 60 jaar 25% korting krijgt op een complete bril en dat dit incl. montuur, glazen en glasopties is. Aangezien ik 67 jaar ben zou ik dus volgens deze mail in aanmerking komen voor een korting van 25%. En dan uiteraard natuurlijk aleen op de glazen en niet op het montuur want die ik zoals gezegd gewonnen.
Ik ben hiermee naar de locatie van Specsavers gegaan en heb het verhaal voorgelegd. De medewerkster begreep het e.e.a. maar mocht hierover zelf geen uitspraak doen en heeft vervolgens per Whatsapp contact opgenomen met de filiaalmanager. Aangezien zij niet direct antwoord van hem kreeg zou zij zodra zij meer wist later telefonisch contact met mij opnemen. Nog dezelfde middag werd ik inderdaad door haar gebeld en zij vertelde mij dat ik 25% korting zou krijgen op de glazen. Ik heb toen nog expliciet gevraagd of het om een bedrag van € 95,- ging (€ 380/4) en zij bevestigde dat. De manager was op de hoogte en ik kon de volgende dag naar de locatie in Hellevoetsluis gaan en dan zou ik het bedrag van € 95,- teruggepind krijgen.
De volgende dag dus weer naar Specsavers en kreeg daar van de filiaalmanager te horen dat ik het allemaal verkeerd begrepen had en dat er geen recht was op een terugbetaling. Reden: Deze actie is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen (dit staat overigens ook in de mail die ik heb ontvangen).
Ik vind dat als je een montuur wint met het rad van fortuin dat dit geenszins onder een vorm van aanbieding valt. En, als dit wel het geval was geweest dan hadden de medewerkers van Specsavers mij hierop moeten wijzen. Maar nogmaals, als je een montuur wint valt dit in mijn optiek niet onder een aanbieding.
Wat ik niet begrijp is dat er in het telefoongesprek met de medewerker van Specsavers nog sprake was van een refund was van € 95,- en dat er ineens géén enkele terugbetaling meer mogelijk was. Aan de communicatie tussen de medewerkers onderling schort dus ook nogal wat.
Na enig verbaal getouwtrek besloot de filiaalmanager mij uit ‘coulance’ de helft van € 95,- te willen terug te betalen. Dit is dan ook uiteindelijk onder mijn protest gebeurd.
Ik moet zeggen dat ik mij bijzonder onbehoorlijk benaderd voelde. De toon en de manier waarop de filiaalmanager mij aansprak is verre van professioneel zeg maar onbeschoft te noemen.
Bij het verlaten van het filiaal heb ik nog wel aangegeven dat zowel mijn gegevens als die van mijn vrouw uit het klantenbestand gehaald moesten worden. Daarnaast heb ik ook toegezegd een mail te sturen naar het hoofdkantoor van Specsavers en daar waar het allemaal mogelijk is een slechte review te geven.
Ik geloof niet dat dat enige indruk op de manager maakte.
Specsavers gaat voor 100% klanttevredenheid. Nou, dus mooi niet.
Twee al jaren trouwe klanten zomaar weggestuurd naar de concurrent. Goed bezig.
Sterke punten
De beloofde 100% klanttevredenheid geven.
Slecht product slechte service
Review over EyeLove Brillen24 januari 2025 te rug geweest bij eyelove.
Na 10 maanden begonnen er in beide glazen ter hoogte van mijn pupillen vlekjes te komen met een blauw achtige zweem.
Bril achter gelaten, zou de volgende dag door de opticien beoordeeld worden.
Dag later werd ik gebeld, ze konden niets voor me doen want het was gebruikersschade.
Terwijl je duidelijk kan zien dat er iets met de coating aan de hand is.
Klantenservice gebeld, die vertelde dat ze niets voor me gaan doen,geen garantie geven en het dossier sluiten. Je komt niet verder met eyelove, ze kunnen alles zeggen om onder de garantie uit te komen.
In vervolg ga ik naar een echte opticien, waar ze wel verstand van zaken hebben en je service bieden en belangrijker kwaliteit
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Totaal geen service.
Geen expertise.
Verkopen rotzooi