Reviews over Opticiens


    Top service!

    Review over Ace and Tate

    Erg fijne winkel in Den Haag en een ontspannen sfeer! Meeste opticiens jagen je bijna na in de winkel om je iets aan te smeren en alle kleine aanpassingen kosten meteen bijna net zo veel als een 2e bril. Bij Ace&tate gaven ze me alle ruimte om iets moois uit te zoeken en adviseerde ze een betere glas optie zonder dat je je verplicht voelde deze te moeten kopen. Toen ik de bril binnen kreeg merkte je duidelijk dat ze erg goede producten gebruiken, zowel het frame als de glazen. Ik kom hier zeker terug!

    Sterke punten
    Service, kwaliteit, prijs

    Superslecht!

    Review over Polette

    10 januari bril gekocht en nog steeds niks ontvangen en niemand kunnen spreken. Word alleen maar aan het lijntje gehouden door een AI computer. Waardeloos!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Superslecht service. Alleen betalen kun je, maar leveren ho maar.

    Top prestatie!

    Review over Hans Anders

    Wederom een top prestatie geleverd door Team Echt !
    Opmeten, bril uitzoeken en inmeten ging top !!!
    En het Brilplan werk ook super !

    Zwakke punten
    Geen

    Onbetrouwbaar

    Review over Hans Anders

    Mijn ervaring is helaas slecht geweest bij Hans Anders en raadt het echt niemand aan om er heen te gaan. Ik heb helaas een jaar lang rondgelopen met de verkeerde lenzen, want helaas zijn deze verkeerd opgemeten bij mij. Ik kreeg heel lang last van hele erge hoofdpijn. In het begin wist ik niet zo goed waarvan het kon komen. Uiteindelijk werd het steeds erger en ben ik hiervoor naar de huisarts gegaan en die zei dat het misschien wel aan de lenzen kon liggen. Ik ging hiermee terug naar Hans Anders en helaas zei de medewerker dat het niet aan de lenzen kan liggen, i.p.v. mij te helpen door een nieuwe meting. Ik schrok daar best wel van en ben toen naar huis gegaan. Gedacht dat het dus niet daar aan kon liggen, door die medewerker die dat zei. Uiteindelijk na wat maanden toch online een afspraak gemaakt voor een nieuwe meting. Wat blijkt dat ik toch gelijk had: ik heb een jaar lang met een verkeerde meting gelopen. Er was een dusdanig hoog verschil met mijn lenzen met het jaar de voor, dat kon nooit zo hoog zijn geworden in een jaar tijd. Uiteindelijk ter ‘compensatie’ voor 1 pakket aan maand lenzen gekregen. Maargoed, dat werkte voor mij niet, want het vertrouwen was al beschadigd.

    Ook duren de lenzen leveringen altijd lang. Hoe er staat dat voor Easy Wear een levertijd is van 3-5 werkdagen, moet ik altijd 14-17 werkdagen wachten. Dat is heel irritant als je er vanuit gaat. Tuurlijk staat er op de site “99% wordt geleverd in 3-5 werkdagen”. Maar wel heel toevallig dat de laatste 5 keren het dan voor mij elke keer tussen de 14-17 werkdagen lag. Pas het dan gewoon aan op de site en laat mensen niet bepaalde verwachtingen hebben :)

    Anti condens werkt niet. Niet

    Review over Hans Anders

    Anticondens "super" gekocht van het Hans Anders huismerk. Laat dat "super" maar weg. Het werkt niet!!
    Na 5 minuten beslaan je glazen al weer.
    Niet kopen dus. Teruggaan naar de winkel helpt ook niet. Je krijgt namelijk je geld niet terug!! Omdat het geopend is, zeggen ze doodleuk (hoe kom je er anders achter dat het niet werkt....)
    Erg klant onvriendelijk. Jammer!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Erg klant onvriendelijk.

    Ontevreden

    Review over Eyes and More

    Bril van Boss gekocht en op maat laten zetten. Bril heeft nooit goed gezeten. Bril zit los en valt bij bukken steeds af. Meermaals terug om de bril aan te laten passen. Heeft niet gewerkt. Prutsers.

    Sterke punten
    Vriendelijk

    Zwakke punten
    Zie review

    Onbehoorlijke behandeling

    Review over Specsavers

    Tijdens de decemberfeestdagen 2024 stond er voor de locatie van Specsavers Hellevoetsluis in winkelcentrum de Struytse Hoeck een rad van fortuin. Aangemoedigd door een van de medewerkers heb ik een zwieper aan het rad gegeven en won daarmee de hoofdprijs: een montuur t.w.v. € 149,- incl. de glazen (upgrade naar ontspiegelde, gekleurde glazen met UV-bescherming of varifocale glazen was hier overigens niet bij inbegrepen). Het enige dat ik nog moest doen was een gratis oogmeting laten uitvoeren, daar heb ik dan ook gelijk een afspraak voor gemaakt.

    Na de oogmeting bleek dat ik het meest gebaat zou zijn met varifocale glazen. Mooi montuur uitgezocht en in overleg met, en enigszins aangestuurd door, de medewerker heb ik gekozen voor Varifocaal Premium Easy B glazen t.w.v. € 380,-. Ik had welleswaar nog geen nieuwe bril nodig maar een reservebril is nooit weg.

    Een paar weken na de oogmeting de bril opgehaald. De bril zat goed en bood uitstekend zicht.
    Maar toen kwam ik in mijn mailbox een mail van Specsavers tegen waarin stond dat als je ouder bent dan 60 jaar 25% korting krijgt op een complete bril en dat dit incl. montuur, glazen en glasopties is. Aangezien ik 67 jaar ben zou ik dus volgens deze mail in aanmerking komen voor een korting van 25%. En dan uiteraard natuurlijk aleen op de glazen en niet op het montuur want die ik zoals gezegd gewonnen.

    Ik ben hiermee naar de locatie van Specsavers gegaan en heb het verhaal voorgelegd. De medewerkster begreep het e.e.a. maar mocht hierover zelf geen uitspraak doen en heeft vervolgens per Whatsapp contact opgenomen met de filiaalmanager. Aangezien zij niet direct antwoord van hem kreeg zou zij zodra zij meer wist later telefonisch contact met mij opnemen. Nog dezelfde middag werd ik inderdaad door haar gebeld en zij vertelde mij dat ik 25% korting zou krijgen op de glazen. Ik heb toen nog expliciet gevraagd of het om een bedrag van € 95,- ging (€ 380/4) en zij bevestigde dat. De manager was op de hoogte en ik kon de volgende dag naar de locatie in Hellevoetsluis gaan en dan zou ik het bedrag van € 95,- teruggepind krijgen.

    De volgende dag dus weer naar Specsavers en kreeg daar van de filiaalmanager te horen dat ik het allemaal verkeerd begrepen had en dat er geen recht was op een terugbetaling. Reden: Deze actie is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen (dit staat overigens ook in de mail die ik heb ontvangen).

    Ik vind dat als je een montuur wint met het rad van fortuin dat dit geenszins onder een vorm van aanbieding valt. En, als dit wel het geval was geweest dan hadden de medewerkers van Specsavers mij hierop moeten wijzen. Maar nogmaals, als je een montuur wint valt dit in mijn optiek niet onder een aanbieding.

    Wat ik niet begrijp is dat er in het telefoongesprek met de medewerker van Specsavers nog sprake was van een refund was van € 95,- en dat er ineens géén enkele terugbetaling meer mogelijk was. Aan de communicatie tussen de medewerkers onderling schort dus ook nogal wat.

    Na enig verbaal getouwtrek besloot de filiaalmanager mij uit ‘coulance’ de helft van € 95,- te willen terug te betalen. Dit is dan ook uiteindelijk onder mijn protest gebeurd.

    Ik moet zeggen dat ik mij bijzonder onbehoorlijk benaderd voelde. De toon en de manier waarop de filiaalmanager mij aansprak is verre van professioneel zeg maar onbeschoft te noemen.

    Bij het verlaten van het filiaal heb ik nog wel aangegeven dat zowel mijn gegevens als die van mijn vrouw uit het klantenbestand gehaald moesten worden. Daarnaast heb ik ook toegezegd een mail te sturen naar het hoofdkantoor van Specsavers en daar waar het allemaal mogelijk is een slechte review te geven.

    Ik geloof niet dat dat enige indruk op de manager maakte.

    Specsavers gaat voor 100% klanttevredenheid. Nou, dus mooi niet.

    Twee al jaren trouwe klanten zomaar weggestuurd naar de concurrent. Goed bezig.

    Sterke punten
    De beloofde 100% klanttevredenheid geven.

    Slecht product slechte service

    Review over EyeLove Brillen

    24 januari 2025 te rug geweest bij eyelove.
    Na 10 maanden begonnen er in beide glazen ter hoogte van mijn pupillen vlekjes te komen met een blauw achtige zweem.
    Bril achter gelaten, zou de volgende dag door de opticien beoordeeld worden.
    Dag later werd ik gebeld, ze konden niets voor me doen want het was gebruikersschade.
    Terwijl je duidelijk kan zien dat er iets met de coating aan de hand is.
    Klantenservice gebeld, die vertelde dat ze niets voor me gaan doen,geen garantie geven en het dossier sluiten. Je komt niet verder met eyelove, ze kunnen alles zeggen om onder de garantie uit te komen.
    In vervolg ga ik naar een echte opticien, waar ze wel verstand van zaken hebben en je service bieden en belangrijker kwaliteit

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Totaal geen service.
    Geen expertise.
    Verkopen rotzooi

    Oplichters

    Review over Alensa

    Zeer slechte klanten service , dus helemaal niet.
    Lenzen besteld 27/1 12 stuks met kortingscode 68 euro.
    Vond ze al duur , maar bestel ze al jaren . 29/1 binnen supersnel .
    Was aan het googlen kom ik ze op een Nederlandse site 24 euro goedkoper tegen.
    Prijsverschil mag , maar dit ruikt naar iets anders.
    OPLICHTING

    Sterke punten
    Niks meer

    Zwakke punten
    Die Jan van de klantenservice wat een …
    De oplichting prijs

    Onbeschoft en discriminerend gedragingen winkelpersoneel

    Review over Specsavers

    Op 16 januari 2025 ging ik naar Specsavers locatie Zevenaar en wilde een bril voucher verzilveren welke ik door Audicien naast gehoorapparaat hebt gekregen.

    In de winkel ben ik eenmaal niet geholpen toen ik aan de beurt was en hebben ze hierbij een ander klant geholpen die na mij kwam. Ook ben ik beledigd door deze medewerkster, op een racistisch gedrag benaderd en ben ook gediscrimineerd. Medewerkster wilde mij hoe dan ook niet helpen. Toen ik zei dat ik hierover klacht wilde gaan indienen gaf de medewerkster op mijn verzoek haar naam niet door en liep ze gelijk door naar de entree buitendeur, deed de deur open en zegt tegen mij "EN NU ERUIT WEGWEZEN!!!. Hier was ik zeker niet van gediend van haar discriminerend en racistisch gedrag en heb uiteindelijk klacht ingediend maar dit mocht niet baten en uiteindelijk heeft dit ook niet geholpen, dus zonder resultaat en klachten worden bij hen zeker niet serieus genomen!!!
    Ik had echter van haar professionaliteit verwacht in de zin van "Sorry meneer ik heb uw dossier niet gezien, dan bent u inderdaad aan de beurt, neemt u plaats en ik ga u verder helpen". Want klant is de koning en moet met oprecht, respect en ongeacht ras goed behandeld worden. Van deze service gerichte oplossing, dienstverlening en professionaliteit was hier totaal geen sprake van. Ga niet naar Specsavers Zevenaar!!!

    UPDATE; 6 februari 2025 kreeg ik brief per post van Specsavers dat ik niet meer welkom was op de locatie Zevenaar vanwege mijn gedrag. Echter vergeten zij hierbij de eerste indruk van hen medewerkster naar mij, betreft haar "onbeschofte, discriminerend en racistisch" gedrag en mij de winkel uitschoppen, terwijl "klantvriendelijkheid, dienstverlening, service en klant de koning zeer belangrijke rol hierin speelt. Dit is niet aan hun proffesionaliteit te merken in locatie Zevenaar. IK GA VANAF NU ZEKER NIET MEER NAAR SPECSAVERS LOCATIE ZEVENAAR!!!

    ONBESCHOFT, ONPROFFESSIONEEL, DISCRIMINEREND EN RACISTISCH PERSONEEL GEDRAG (OPTICIEN)!!!
    IK BEVEEL SPECSAVERS LOCATIE ZEVENAAR NIEMAND AAN!!! BEN HIER NIET VAN GEDIEND!!!

    Sterke punten
    KLANT ONBESCHOFT, ONPROFFESSIONEEL, DISCRIMINEREND EN RACISTISCH DIENSTVERLENEND BEHANDELEN--> SCORE 100%<br /><br />
    <br /><br />
    KLANT KEIHARD WINKEL ERUIT SCHOPPEN--> SCORE 100%<br /><br />
    <br /><br />
    KUNNEN ZEKER NIET PROFFESSIONEEL MET KLANTEN OMGAAN EN WETEN NIET DAT KLANT KONING IS--> SCORE 100%

    KLANTEN WEGSTUREN NAAR CONCURRENTEN--> SCORE 100%

    Zwakke punten
    KLANTTEVREDENHEID STELLEN--> SCORE 100%<br /><br />
    DIENSTVERLENING-->100%<br /><br />
    KLANT GERICHT PROFFESSIONALITEIT--> SCORE 100%<br /><br />
    KLANT IS DE KONING--> SCORE 100%<br /><br />
    BELOFTEN NAKOMEN--> SCORE 100%<br /><br />
    ERKENNEN ONBESCHOFTE GEDRAGINGEN--> SCORE 100%<br /><br />
    EXCUUS AANBIEDEN--> SCORE 100%

    onervaren dieven

    Review over Eyes and More

    Eyes and more Sint Niklaas 2 maal montuur besteld 2 maal verloren gedaan! Weg voorschot onbeschoft behandeld nooit van mijn leven koop ik er nog iets! Onervaren en onbeschofte verkoopsters!!!

    3 halen 1 betalen

    Review over Hans Anders

    Mevrouw ik heb een mooie aanbieding voor U. 1 bril betalen en U krijgt er 2 gratis bij.
    Bril uitgezocht 80€ , inclusief glazen, dat is 1100€ . Plus 2 brillen gratis met dezelfde glazen. Hans Anders geeft dus ruim 2000€ cado. Wat giller. Heb gedag gezegd en rechtsomkeer gemaakt

    Ervaring in Gorinchem

    Review over Specsavers

    Bril paste niet goed . Ben verschillende keren terug geweest en werden de pootjes weer bijgesteld. Bij controles aan oogarts zei deze dat ik een verkeerde bril had het neusgedeelte was veel te groot. Vertelde bij jullie in de winkel wat het probleem was en werd er gezegd dat ze zo een montuur nooit aan mij zouden verkopen . Toen ik zei dat de bril wel bij jullie gekocht was liep de verkoper weg en liet me zo staan. Ik ben 76 jaar en heb me nog nooit zo vernederd gevoeld. Ga nu een goede bril kopen maar niet meer bij jullie. Sorry maar dit moest ik even kwijt. Gr. Irma Scherpenzeel

    Te weinig personeel

    Review over Pearle

    Ik kan ze bijna niet bereiken
    Gewoon een simpele vraag stellen dat moet dan weer via de website
    Of een andere telefoon nummer
    Die op zaterdag weer niet te bereiken zijn.( Klanten service)
    Uiteindelijk wel iemand aan de telefoon gekregen. Door aan houdend te bellen..
    En de werknemer legt het netjes uit dat er te weinig personeel is en daarom de telefoon niet snel op gepakt kan worden. Een goede werknemer van jullie.
    Maar ik vind het een slechte service
    deze onbereikbaarheid !

    Sterke punten
    Een werknemer die mijn ogen had getest en zeer vriendelijk was.

    Zwakke punten
    Slechte service onbereikbaar zijn
    Door personeels tekort

    Charmant en deskundig ☺️!

    Review over Eyes and More

    We zijn heel blij dat er nu eveneens in Roeselare een Eyes and More winkel is, omdat we sinds een jaar te Staden wonen. Voorheen waren wij vele jaren klant in Leuven en Oostende. Het was ons tweede bezoek in dit filiaal en we worden hier steeds heel charmant ontvangen en tevens vlot & attent bediend. Een absoluut dikke pluim voor de store manager Steve en zijn team voor hun hartelijke glimlach en super service. Vandaag zorgde Phaedra voor enkele aanpassingen aan de recent aangekochte brilmonturen van mijn echtgenote en Steve hielp mij heel vakkundig verder. We keerden uiterst tevreden huiswaarts en kunnen dan ook met heel veel genoegen deze optiek zaak warm aanbevelen omwille van de immer vriendelijke ontvangst en professionele hulp & opvolging.

    Sterke punten
    Vriendelijkheid & Deskundigheid

    geen goed zicht

    Review over Eye Wish

    Bril gekocht, na twee weken dragen kon ik nog steeds niet goed zien, er zat gewoon iets niet lekker. Terug gegaan, nieuwe meting, niet echt veel verschil maar toch nieuwe glazen erin. Nog steeds geen goed zicht. Naar een andere opticien gegaan voor een meting, deze kwam op een heel andere meting. Weer terug naar de winkel en gezegd van de meting ergens anders. Cylinder was heel anders. Weer een meting gedaan en meneer zei dat hij weer op de zelfde meting uitkwam, en daarom ook geen nieuwe glazen erin. Ik heb de bril nu in een laadje liggen ( 800 Euro)
    Ik draag nu mijn oude bril weer. Zonde van het geld, nooit meer naar eye wish !!!!

    Sterke punten
    vriendelijk personeel

    Zwakke punten
    het niet geloven dat zicht niet goed is

    Waardeloos!

    Review over Hans Anders

    Waardeloos. Je koopt 2 identieke brillen (1 dagelijkse bril en 1 reserve), na defect van je bril probeer je de andere. Blijkt die niet goed te zijn, totaal andere glazen waar je niets door ziet. Hans Anders geeft geen thuis, had je maar eerder moeten komen. Je hebt getekend voor ontvangst, daarmee is het klaar. Dat ik bij ophalen door beide brillen niets zag en ik dus onmogelijk kon weten dat ik een foute bril kreeg, is blijkbaar niet relevant.... (ik moest enkele weken enorm wennen aan het glas).

    Hans, bedankt! Voor niks....ruim 500 euro door het putje

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Waardeloze klantenservice!

    Prima geadviseerd

    Review over Hans Anders

    Zeer goed geholpen door Rene op 23 okt. J.l. in Volendam.
    Hij heeft mij zeer goed geadviseerd met het uitzoeken van een nieuw montuur.

    Sterke punten
    Deze medewerker geeft zeer goed advies en heeft echt verstand van waar hij voor staat.

    Zwakke punten
    Purmerend slechts,advies en in het verleden slecht geholpen.

    Waardeloos

    Review over Ace and Tate

    Bestelling geplaatst en betaald. Vervolgens hoor je niets. Geen antwoord op app of mail. Dan maar bellen. Kan alleen in Engels: betaling is niet terug te vinden (?) dus ook geen order aangemaakt! Geld is wel afgeschreven maar er zou een storing zijn geweest. Is het dan niet logisch dat de klant gebeld wordt ? Nee, hoor, laat die masr in het ongewisse het geld is toch binnen. Waardeloos, nooit meer Assholes en Tate.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Communiceren niet

    Slechte oogmeting

    Review over Pearle

    De oogmeting bij Pearle in Nootdorp is snel en slecht uitgevoerd. Slecht advies "rechteroog achteruit gegaan" NB binnen 1,5 maand! om daarna naar de oogarts doorverwezen te worden. 3e bril gratis is geen toegevoegde waarde, het was niet nodig. Trap er niet in! Uiteindelijk goedkoper uitgekomen met 2 brillen bij de andere opticien. De oogarts constateert dat er niets met de rechteroog mis mee was. Tijd- en energieverspilling, 3 maanden later geen bril, ballen!

    Sterke punten
    snel geld terug ontvangen

    Zwakke punten
    geen deskundigheid, niet genoeg kennis in huis
    nogal duur (3e bril gratis geen toegevoegde waarde)

    Nep site - ze leveren NIET

    Review over Mister Spex

    Mijn bestelling is NIET geleverd

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Ze leveren niet

    Liever geen ster dan 1 ster

    Review over Specsavers

    Helaas kan ik geen hogere beoordeling geven. Ik had bij Specsavers Zuidplein een afspraak gemaakt voor een oogmeting en van tevoren aangegeven dat ik weinig tijd heb. Ook had ik gevraagd of het mogelijk zou zijn om na de meting meteen geholpen te worden met het uitzoeken van een bril, mocht dat nodig zijn.

    Tijdens de afspraak werd mijn zicht uitgebreid gemeten, en uit de meting bleek dat een bril meer rust zou brengen voor mijn ogen. Dit werd ook bevestigd tijdens het onderzoek. Echter, direct na de meting werd ik niet verder geholpen. Iedereen leek druk bezig, en er werd aangegeven dat ik zelf een bril moest uitzoeken omdat het een kwestie van persoonlijke smaak is.

    Ik gaf aan dat ik nog nooit een bril heb gehad en advies nodig had, iets wat ik bij het maken van de afspraak ook al had aangegeven. Ik begrijp dat een bril een persoonlijke keuze is, maar had op z’n minst wat begeleiding verwacht. De manager wenste me vervolgens een fijne dag, en dat was het.

    Ik ben teleurgesteld in de service, vooral omdat ik vooraf duidelijk had aangegeven wat ik nodig had en mijn tijd beperkt is. Dit had veel beter aangepakt kunnen worden.

    Sterke punten
    Sterk punt
    - De oogmeting en het onderzoek zijn professioneel uitgevoerd.

    Zwakke punten
    Zwak punt
    - Gebrek aan klantgerichtheid en begeleiding.

    Slecht advies en slechte bril

    Review over EyeLove Brillen

    Mijn echtgenote heeft goede ervaring met Eyelove, zij heeft een multifocaal bril, en omdat de prijzen aantrekkelijk zijn, ging ik ook naar Eyelove in Noordwijkerhout voor twee brillen voor veraf (gewone en zonnebril. De meting wees uit dat ik een leesbril nodig zou hebben, de verkoper was erg stelling, en ik zwichtte uiteindelijk voor het argument dat ik na gewenning niets anders meer zou willen van een multifocaal bril. De praktijk wees anders uit, van gewenning was geen sprake, de vervorming was enorm, alsof ik de hele dag door een vissenkom moest kijken. Terug bij Eyelove wachtte mij een onaangename verrassing, de garantievoorwaarden die mij achteraf pas werden verteld, bepalen dat de klant in zo'n geval wel twee gewone brillen mag bestellen, maar dat eventuele prijsverschil niet wordt vergoed. Het verschil tussen multifocaal (€ 149) en twee losse brillen (2x€49) bedroeg €51, en Eylove klantenservice hield voet bij stuk - dat geld betaalden ze niet terug.

    Sterke punten
    Prijs en eenvoud

    Zwakke punten
    Opdringerig (slecht) advies in de winkel, onduidelijke kwaliteit van multifocale glazen, pas achteraf uitleg garantievoorwaarden, gebrek flexibiliteit klantenservice

    Blijf weg van Eye Wish

    Review over Eye Wish

    Blijf zo ver mogelijk weg van Eye Wish! Helaas kan ik geen 0 sterren geven, anders had ik dat gedaan. Ik heb nog nooit zulk onprofessioneel en ondeskundig personeel meegemaakt. Ik zal je de details besparen maar door verkeerde oogmetingen en inadequate reactie op oogklachten heb ik heel veel fysieke klachten opgelopen, nadat ik al jaren deze klachten had gedeeld en het personeel vertrouwde met hun kennis (wat ze uiteraard niet hebben - domme verwachting van mij - oh nee dat is wat je mag verwachten van een opticien en wat ze zelf beweren met de quote ‘het beste advies voor jouw ogen’. Tip: trap er niet in!!!) Eyewish heeft niets van mijn klachten en een gedeelte van mijn aankopen (door opkoping via grandoptical) in hun systemen staan, daardoor krijg ik niets vergoed en vertellen ze onwaarheden. Ook kan het personeel je niet normaal aankijken, weten ze niet van het fenomeen luisteren en vragen stellen en kunnen ze glazen niet vervangen in zonnebrillen (met als gevolg hele verdraaide zonnebrillen zonder glazen - mooi voor de zomer!!). Kortom: wil je geen fysieke klachten oplopen en goed en rustig zicht hebben? Wijzig dan je plan en ga naar een andere opticien. Als ik 1 iemand het leed wat ik heb ervaren kan besparen ben ik een heel gelukkige harde contactlens en brildrager!!! Ja dat lees je goed, door Eyewish heb ik nu zulk slecht zicht en last van bewegingen dat ik zowel harde lenzen draag als een bril met prismaglazen - maar liever dat dan nog 1 keer door Eyewish geholpen te worden. Groetjes!

    Klasse opticien

    Review over Optiek Sloof

    Kom net weer terug van mijn opticien, mijn bril was kapot
    (Ongelukje met kleinkind in speeltuin) er moest van alles aan gedaan worden bril 6 jaar oud kosten 0 euro. Wat een super goede service.
    Kom er nu 35 jaar altijd de meest trendy brillen en super advies.

    Sterke punten
    Advies is super goed( ook medisch en super goede service

    Zwakke punten
    Ik ken ze niet.