Ik had 3 brillen in Lichtenvoorde besteld, kosten 1.000,-- euro.
Verkeerd ingemeten, dus leesgedeelte zat niet goed.
Andere glazen besteld, zagen de zijkanten compleet wazig.
Ik zei, als jullie nou eerst 1 bril bestellen kijken hoe het gaat.
Kon niet, was actie van 3 brillen.
Dus uiteindelijk geld terug genomen.
Mocht ik van rayonmanager alsnog nieuwe brillen uitzoeken.
Filiaalmanager weigerde dat en wilde mij niet meer helpen.
Krijg ik even later bericht, kreeg winkelverbod !?
Dat personeel wil alleen hun jaarlijkse uitje vrilig stellen omdat ze meeste omzet behalen.
Ze liegen en bedriegen de klanten voor hun eigen gewin.
Begrijp Hans Anders niet, dat ze hier niet tegen op treden.
Zou personeel Lichtenvoorde gelijk ontslaan.
Klant betaald uiteindelijk wel hun salaris dat vergeten die stomme vrouwen daar in de winkel.
Had ze in begin nog koekjes, chocolade gegeven.
Mijn dochter 3 jaar wilden ze ook niet meer helpen
Nu naar ECHTE OPTICIEN in Aalten gegaan.
NU ZIE IK ALLES WEER, OOK GOEDE ZIJKANTEN.
dus kwaliteit vd glazen is stuk minder bij Hans Anders ben ik nu achter gekomen.
Dus mensen , wees gewaarschuwd.
Zwakke punten
Dat Hans Anders blindelings hun personeel vertrouwd, terwijl die alles bij elkaar liegen in LICHTENVOORDE om hun jaarlijkse team-uitje veilig te stellen.
Is er daarom geen service / klantvriendelijkheid meer ?
Hans Anders is van Investeringsmaatschappij, kennelijk wilden ze zoveel mogelijk omzet draaien, meer winkels om Moederbedrijf zo goed te kunnen verkopen ?
Tja zo kan groot bedrijf ook in 1 keer FAILLIET gaan.....
Klanten zijn nog altijd het belangrijkste, wij betalen hun banen in feite dat vergeet personeel.
Sterke punten
Hebben ze helaas niet meer
Zwakke punten
Topservice is helaas weg, lossen hun fouten niet op, klant de dupe.
Snapt personeel dat wij in feite hun banen betalen ? Lichtenvoorde wil beste winkel zijn, maar klanten worden de dupe.\\r\\nZe willen niet hun fouten erkennen, waardoor ik nu na 3 maanden nog steeds geen brillen heb !\\r\\nWord van kastje naar de muur gestuurd.\\r\\nWanneer staat er nou eindelijk eens iemand op en lost het op.\\r\\nZo moeilijk is het niet.\\r\\nPersoneel was zo vriendelijk, van Topservice naar waardeloos.\\r\\nIk ben een mens, zo wil ik ook behandeld worden, zo benieuwd wat personeel zou doen als hun dit onrecht werd aangedaan ?\\r\\nGelukkig verteld nieuws hier snel rond.\\r\\nHoop dat Hans Anders snel vakkundig en beleefd personeel in Winkel Lichtenvoorde zet.\\r\\n\\r\\n
Sterke punten
Heeft Hans Anders helaas nu niet meer.
Zwakke punten
Gaat kennelijk om omzet, niet om klant tevredenheid.
Begin december 3 brillen uitgezocht, na aantal fouten / miscommunicatie na 3 mnd. nog steeds geen goede brillen.Geld terug genomen ivm. verlopen termijn.Maar nog steeds willen ze hun fouten niet rechtzetten.
Winkelmanager LICHTENVOORDE weigert afspraken uit te voeren die ik met hoofdkantoor gemaakt heb.
Dus vanmorgen weer voor niks naar winkel geweest.
Wanneer krijg ik keer bos bloemen, excuus van Hans Anders en krijg ik 3 goede brillen ?
Sterke punten
Service was altijd top, nu WAARDELOOS !!!
Zwakke punten
Lossen problemen niet op die door personeel veroorzaakt zijn, klant word dupe.
Begin december 3 brillen uitgezocht, na aantal \\\\\\\\\\\\\\\" fouten \\\\\\\\\\\\\\\" / miscommunicatie na 3 mnd. nog steeds geen goede brillen.\\\\\\\\r\\\\\\\\nGeld terug genomen ivm. verlopen termijn.\\\\\\\\r\\\\\\\\nMaar nog steeds willen ze hun fouten niet oplossen.\\\\\\\\r\\\\\\\\nWinkelmanager LICHTENVOORDE weigert afspraken uit te voeren die ik met hoofdkantoor gemaakt heb.\\\\\\\\r\\\\\\\\nDus vanmorgen weer voor niks naar winkel geweest.\\\\\\\\r\\\\\\\\nWanneer krijg ik keer bos bloemen, excuus van Hans Anders en krijg ik 3 goede brillen ?
Sterke punten
Zeggen veel, maar doen niks
Zwakke punten
Lossen problemen niet op die door personeel veroorzaakt zijn, klant word dupe.
Begin december 3 brillen uitgezocht, na aantal " fouten " / miscommunicatie na 3 mnd. nog steeds geen goede brillen.
Geld terug genomen ivm. verlopen termijn.
Maar nog steeds willen ze hun fouten niet oplossen.
Winkelmanager LICHTENVOORDE weigert afspraken uit te voeren die ik met hoofdkantoor gemaakt heb.
Dus vanmorgen weer voor niks naar winkel geweest.
Wanneer krijg ik keer bos bloemen, excuus van Hans Anders en krijg ik 3 goede brillen ?
Sterke punten
Zeggen veel, maar doen niks
Zwakke punten
Lossen problemen niet op die door personeel veroorzaakt zijn, klant word dupe.