Reviews van deze auteur (108855)

Moederbedrijf Hans Anders Te K

Review over Hans Anders

Is er daarom geen service / klantvriendelijkheid meer ?
Hans Anders is van Investeringsmaatschappij, kennelijk wilden ze zoveel mogelijk omzet draaien, meer winkels om Moederbedrijf zo goed te kunnen verkopen ?
Tja zo kan groot bedrijf ook in 1 keer FAILLIET gaan.....
Klanten zijn nog altijd het belangrijkste, wij betalen hun banen in feite dat vergeet personeel.

Sterke punten
Hebben ze helaas niet meer

Zwakke punten
Topservice is helaas weg, lossen hun fouten niet op, klant de dupe.

Klanten betalen wel hun jobs

Review over Hans Anders

Snapt personeel dat wij in feite hun banen betalen ? Lichtenvoorde wil beste winkel zijn, maar klanten worden de dupe.\\r\\nZe willen niet hun fouten erkennen, waardoor ik nu na 3 maanden nog steeds geen brillen heb !\\r\\nWord van kastje naar de muur gestuurd.\\r\\nWanneer staat er nou eindelijk eens iemand op en lost het op.\\r\\nZo moeilijk is het niet.\\r\\nPersoneel was zo vriendelijk, van Topservice naar waardeloos.\\r\\nIk ben een mens, zo wil ik ook behandeld worden, zo benieuwd wat personeel zou doen als hun dit onrecht werd aangedaan ?\\r\\nGelukkig verteld nieuws hier snel rond.\\r\\nHoop dat Hans Anders snel vakkundig en beleefd personeel in Winkel Lichtenvoorde zet.\\r\\n\\r\\n

Sterke punten
Heeft Hans Anders helaas nu niet meer.

Zwakke punten
Gaat kennelijk om omzet, niet om klant tevredenheid.

Winkel Lichtenvoorde helpt nie

Review over Hans Anders

Begin december 3 brillen uitgezocht, na aantal fouten / miscommunicatie na 3 mnd. nog steeds geen goede brillen.Geld terug genomen ivm. verlopen termijn.Maar nog steeds willen ze hun fouten niet rechtzetten.
Winkelmanager LICHTENVOORDE weigert afspraken uit te voeren die ik met hoofdkantoor gemaakt heb.
Dus vanmorgen weer voor niks naar winkel geweest.
Wanneer krijg ik keer bos bloemen, excuus van Hans Anders en krijg ik 3 goede brillen ?

Sterke punten
Service was altijd top, nu WAARDELOOS !!!

Zwakke punten
Lossen problemen niet op die door personeel veroorzaakt zijn, klant word dupe.

Winkel Lichtenvoorde helpt nie

Review over Hans Anders

Begin december 3 brillen uitgezocht, na aantal \\\\\\\\\\\\\\\" fouten \\\\\\\\\\\\\\\" / miscommunicatie na 3 mnd. nog steeds geen goede brillen.\\\\\\\\r\\\\\\\\nGeld terug genomen ivm. verlopen termijn.\\\\\\\\r\\\\\\\\nMaar nog steeds willen ze hun fouten niet oplossen.\\\\\\\\r\\\\\\\\nWinkelmanager LICHTENVOORDE weigert afspraken uit te voeren die ik met hoofdkantoor gemaakt heb.\\\\\\\\r\\\\\\\\nDus vanmorgen weer voor niks naar winkel geweest.\\\\\\\\r\\\\\\\\nWanneer krijg ik keer bos bloemen, excuus van Hans Anders en krijg ik 3 goede brillen ?

Sterke punten
Zeggen veel, maar doen niks

Zwakke punten
Lossen problemen niet op die door personeel veroorzaakt zijn, klant word dupe.

Winkel Lichtenvoorde helpt nie

Review over Hans Anders

Begin december 3 brillen uitgezocht, na aantal " fouten " / miscommunicatie na 3 mnd. nog steeds geen goede brillen.
Geld terug genomen ivm. verlopen termijn.
Maar nog steeds willen ze hun fouten niet oplossen.
Winkelmanager LICHTENVOORDE weigert afspraken uit te voeren die ik met hoofdkantoor gemaakt heb.
Dus vanmorgen weer voor niks naar winkel geweest.
Wanneer krijg ik keer bos bloemen, excuus van Hans Anders en krijg ik 3 goede brillen ?

Sterke punten
Zeggen veel, maar doen niks

Zwakke punten
Lossen problemen niet op die door personeel veroorzaakt zijn, klant word dupe.

reacties: