Klanten kunnen bij Eye Wish niet alleen terecht voor het kopen van een bril, maar men kan daar ook terecht voor persoonlijk stijladvies van de Eye Wish Stylisten. Dit bedrijf is zich ervan bewust, dat een bril niet alleen bedoeld is om beter te kunnen zien, maar dat het ook het visitekaartje is van de mens. De Eye Wish opticiens zorgen er dan ook graag voor, dat klanten een bril kopen die bij hen past. De stylist neemt de tijd om de gezichtsvorm en kleuranalyse te achterhalen van de klant. Op basis hiervan wordt er samen met de klant gezocht naar de perfecte bril.
Het kan ook wel eens voorkomen, dat klanten geen tijd hebben om naar de winkel te gaan voor persoonlijk stijladvies. Deze klanten kunnen op de website van Eye Wish terecht voor online stijladvies. Het enige wat men moet doen is als eerst drie representatieve foto's van zichzelf maken Het liefst een portretfoto waarop de klant met en zonder de huidige bril poseert. Deze foto's moet de klant dan online uploaden. Vervolgens wordt de vraag van de klant en de foto's voorgelegd aan de styliste. Deze analyseert de foto's en geeft binnen 48 uur antwoord op de gestelde vragen. De klant ontvangt dan een e- mail met advies van een van de Eye Wish Stylisten. Daarin zit altijd een voorstel van 3 brillen die aan de hand van de analyse bij de klant past.
Klanten kunnen bij Eye Wish opticiens ook terecht voor het doen van hun oogmetingen. Vooral als men het gevoel heeft dat de ogen wat verslechterd zijn of als men gewoon wilt weten wat de gezondheid van de ogen is, kan men bij Eye Wish terecht voor een oog meting. Eye Wish Opticiens adviseert klanten namelijk om eens in de twee jaar hun ogen door een opticien of optometrist te laten controleren. De behoefte van de kant en de eventuele klachten worden hierbij geanalyseerd en de gezondheid van de ogen, de huidige bril en of contactlenzen worden gecontroleerd. Hierna worden de ogen gemeten en kan de krijgt de klant persoonlijk advies.
Klanten hebben bij Eye Wish de mogelijkheid om middels de 'Click and Collect' optie hun montuur online te reserveren en hierna te passen in de winkel. Klanten kunnen dan op hun gemak online een monturen uitzoeken en hebben ook nog het voordeel om online advies te krijgen van de styliste. Klanten kunnen maximaal drie brillen reserveren via de webshop, en deze in de winkel passen wanneer het ze goed uitkomt. De 'click and collect' optie is geheel gratis en vrijblijvend.
Voor eventuele vragen en of opmerkingen kunnen klanten gerust contact opnemen met de helpdesk van Eye Wish via het telefoonnummer 0800 02 02 745 (optie 2) (gratis). Dit kan elke werkdag van 09.00u tot 18.00u. Daarnaast kan men ook een brief sturen naar het onderstaande postadres: Eye Wish Opticiens Klantenservice Antwoordnummer 5008 3769 ZV Soesterberg
Dag lenzen
Ik ben al een week bezig mijn daglensen te ontvangen.
Maar zonder resultaat. De winkel stuurt je lensen als goed maker maar de sterkte wijkt af omdat men niet de gewenste sterkte in huis had. Gebeld met het call center echter dan wordt je in de wacht gezet. Na een kwartier opgehangen.
Het maand pakket bevat 30 paar lensen maar het jaar is 365 dagen en de geleverde mensen zijn op jaarbasis 360 stuks. Dus aan het eind van het jaar loop je vijf dagen in en als dan ook niet de mensen op tijd krijgt moet je naar spacesaver of Etos of zelf mensen bij te kopen.
Ik hoop dat u daar iets aan gaat doen.
Sterke punten
Heel vriendelijk.
Zwakke punten
Slechte follow up
Verkeerde lensen sturen en dan zeggen dat ik die wel even kan gebruiken Weet het niet of dat wel zo goed niet de juiste sterkte te dragen.
Service nul
de instinkers van Eye Wish
Leesbril besteld in Voorburg en 100,00 aanbetaald maar binnen 2 uur koop geannuleerd.
Dan blijkt ineens dat je 25% van de glazen moet betalen en dus in mijn geval maar 50,00 terugkrijgt van de aanbetaling.
In de koopovereenkomst word niet over 25% gesproken.
Bij andere opticiens is het mogelijk om binnen 3 uur kosteloos te annuleren.
Niet bij Eye Wish maar dat merk je pas bij annulering.
Daarnaast word pas na 6 weken de vergoeding van de zorgverzekering gecrediteerd.
Bovendien zijn de winkelmedewerkers de vriendelijkheid zelve als ze je een bril verkopen maar bij annulering is de klantvriendelijkheid ineens ver te zoeken
en is het gedrag zeer onbeschaafd.
Het gaat hen dus duidelijk alleen om het geld en niet om een goede opticien te zijn. Dat was bij het Huis wel anders.
Nee, nooit meer eye wish. Bah, wat een naar bedrijf !!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
onbetrouwbaar
geldkloppers
klachtenafdeling inadequaat
onbeschaafde afhandeling
onprofessioneel
ik sluit mij helemaal aan bij flip, review hierboven..........zelfde verhaal
-verkeerd advies
-dure lenzen(zachte maandlenzen), die niet bevallen, snel stuk gaan
-oude van Het Huis, die prima bevielen, zouden verouderd zijn en niet meer te bestellen
-er werd niet geluisterd
-soms 1 of 2 weken geen lenzen, van alles geprobeerd tot ze boos werden en mij niet meer wilden helpen
dit nog NOOIT gehad in de 20 jaar dat ik lenzen gebruik
Sterke punten
niets