Eerder kocht ik een bril bij Specsavers. Die is prima. Omdat ik er graag lenzen bij wil dragen heb ik die aan laten meten. Een lens met leesgedeelte was volgens Specsavers niet mogelijk. Het was sws maar de vraag of lenzen een optie konden zijn. Afijn, de lenzen waren gearriveerd, waar ik zelf over moest bellen want ik had geen bericht gekregen dat ze klaarlagen. Aangekomen bij Specsavers geven ze geen uitleg over inzetten en uithalen?! Je zet toch zomaar iets op je oog... Vragen die ik stel over schoonmaken, bewaren, nabestellen etc. worden met een diepe zucht afgedaan met dat ik dat op de website terug kan vinden en ik krijg met veel moeite nog een foldertje in mijn handen gedrukt waar ik alle informatie in terug zou kunnen vinden...
Niks geen nieuwe afspraak voor nacontrole.
De volgende dag ga ik direct naar een andere opticien. Daar laat ik wederom mijn ogen meten. Natuurlijk zijn lenzen met een leesgedeelte mogelijk. Wij gaan samen zoeken naar een stel lenzen die bij jou passen, net zo lang tot jij zegt: ja dit zijn ze en deze zitten comfortabel. Ik krijg bij het ophalen van de lenzen uitleg. Samen zetten we de lenzen in en halen we ze er uit. Een week later nacontrole.
Wat een verschil in ontvangst en service. En qua prijs scheelt het echt helemaal niks.
Conclusie: Ik koop niks meer bij Specsavers. Ga naar een specialist op het gebied van brillen en lenzen. Je bent echt niet duurder uit en de service en nazorg zijn 100x beter.
Sterke punten
NIKS
Zwakke punten
Alles en zeer onprofessioneel