Nu ik van een bril naar lenzen ben overgeschakeld, moest ik de bestelling plaatsen via de webshop van Specsavers. (Wat op zich al vreemd is...)
Daar was het niet duidelijk wat ik moest doen, zodat ik 3 maal teveel bestelde en betaalde.
Na onmiddellijk contact met de klantendienst, konden ze de betaling niet ongedaan maken zodat ik nu voor 9 maanden aan lenzen ga ontvangen.
Ik kan de lenzen terugsturen, en nadien mijn geld terugkrijgen, maar het is weer een heel gedoe om alles netjes te regelen.
Wie de fout gemaakt heeft -de webshop ontwerper of ik- is eigenlijk niet belangrijk. Ik voel me onheus behandeld door een medewerker van de webshop.
Als mijn lenzen voor 9 maanden op zijn, zoek ik een andere opticien.
Sterke punten
Goede vriendelijke opticiens
Scherpe prijzen
Voor brillen zijn ze top
Zwakke punten
Je moet je lenzen online bestellen.
Ondoordachte webshop
Voor lenzen moet je er wegblijven.