Ik ben mantelzorger van mijn ouders en nu al een jaar met Hans Anders in contact vanwege gehoorapparaat voor mijn oude vader. Helaas is het nu al 3 keer voorgekomen dat we een afspraak hebben en blijkt iets aan de hand te zijn waardoor we naar huis worden gestuurd. Afgelopen keer om 16 uur afspraak gepland om gerepareerde apparaat op te halen, staan we daar na een reis van 1,5 uur krijgen we horen dat de opticien ziek is. Geen enkele telefoon of mailtje gestuurd, ik stond daar met tranen in mijn ogen en keek naar mijn vader die niets begreep en geen gehoorapparaat meekreeg.
Echt waardeloos en zo ga je niet om met je klanten.
Nieuwe gehoorapparaat is na 1 maand stuk en een afspraak maken kan pas na 3 weken, dan kijken ze pas wat er aan de hand is.
Dit gelooft toch niemand?
Zwakke punten
Klantenservice heeft ons niet gebeld om afspraken af te zeggen. Je kan niet snel terecht.