Reviews van deze auteur (110941)

Moet je schroefjes aandraaien?

Review over Hans Anders

Geen goeder ervaring met Hans Anders.
Ja een ervaring waarop ik besloten heb NOOIT meer een bril bij hans Anders aan te schaffen.
@4 mei 2024 leveren ze een bril af van ruim € 800,00 helaas valt naar twee maanden het rechter glas eruit.
Omdat ik niet bij Hans Anders in de buurt woon even naar Pearl gegaan die heel aardig zonder dat ik klant bij hun ben het glas er weer in heeft gezet.
Wat bleek een onverlaat of nog niet volledig ingewerkte medewerk(st)er van Hans Anders was vergeten een schroefje aan te draaien waardoor het glas zijn eigen wegging.
De Pearl medewerkster keek de bril verder na en vertelde mij dat in het rechter glas een kras zat.
Ik met mijn goede gedrag naar Hans Anders om daar geweldig teleurgesteld te wiorden.
Meneer als u een ander glas in de rechterkant wilt dan MOET u daar 20% voor betalen.
Wat een service van Hans Anders en weet niet of ik de enige klant bent waar ze het schroefje niet goed hebben vastgedraaid of dat er meer van dit soort verhalen zijn.
Voor mij ieder geval genoeg om er NOOIT maar dan ook NOOIT meer een bril aan te schaffen.
Ik ben tot dit besluit gekomen na meerdere jaren trouwe klant te zijn geweest waarbij jaarlijks meerdere brillen werd aangeschaft.
Vorige jaar waren het twee zonnebrillen en een gewone bril.
En nog twee brillen zijn leuk maar het moeten wel identieke brillen zijn als het een zonnebril en een gewone bril dan is de duurste bril NIET gratis daardoor moest ik vorige jaar ondanks mijn spaarplan meer dan € 790,-- bijbetalen.
Gewoon 2e bril gratis OPLICHTERIJ
Mijn advies ga nooit naar Hans Anders er zijn genoeg andere leuke opticiens.

Sterke punten
Belazeren van de klant voor de rest geen sterke punten

Zwakke punten
Slechte service

Geen bril van Hans Anders

Review over Hans Anders

Eind mei een bril afgeleverd van ruim
ruim € 800,00 ja van ruin achthonderd euro en wat blijkt 2 maanden later valt het glas er spontaan uit en wat blijkt een andere brillenglazen heeft het voor mij er gezet en en her schroefje wat Hans Anders niet had aangedraaid wel aangedraaid ik naar Hans Anders
Krijg nul op mijn rekest had ik maar eeb Bril-garant moeten nemen terwijl twee personen kunnen beamen dat her glas er spontaan uitviel
DAAROM SCHAF NOOIT EEN BRIL AAN BIJ HANS ANDERS MET GARANTIE IS HET VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET EEN GEK IN VREUGDE LEVEN
EN JA IK BEN DIE GEK GEWEEST

Sterke punten
Belazeren van de jlant

Zwakke punten
Geen oor naar fouten door medewerkers gemaakt

reacties:

Review: Heel tevreden

ja ja een van de weinige zeker

Review: Heel tevreden

Nou ik sta verstelt misschien moet je eens komen in Zaandam dan ga je schrikken

Review: bril laten stellen

Dat heb ik dus bij Hans Anders
Bril schoot elke keer van mijn neus de aardige medewerkster van Pearle heft er andere neusvleugels opgezet.
Je zou toch denken dat deze voorziening bij een bril van over € 800,00 standaard zijn maar niet bij Hans Anders
Is voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik er ben geweest
Want ze weten niet eens welke schroefjes moeten aandraaien bij een nieuwe bril.
Weet niet welke opleiding de dames en heren krijgen!

Review: Geen bril van Hans Anders

Sorry voor de foutjes is een vorm van dikke vingers in verband met de schandalige wijze waarop Hans Anders mjj heeft behandeld

Review: Geen bril van Hans Anders

Sorry voor de foutjes in de tekst komt door de schandalige manier waarop Hans Anders mij heeft behandeld